Διαβάζω στο cretalive για το παράδειγμα ενός επιχειρηματία που προσπαθεί να εξασφαλίσει όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις για τη λειτουργία μίας επιχείρησης στο Ηράκλειο. Όπως αναφέρεται στο άρθρο, η επιχειρηματική ιδέα του κ.Τσάλου περιλαμβάνει τη δρομολόγηση ενός ανοιχτού τουριστικού λεωφορείου αστικής περιήγησης στην πόλη (προσθέτω εγώ και στους αρχαιολογικούς χώρους). Κι ενώ έχει λάβει όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις από τα συναρμόδια υπουργεία μεταφορών και πολιτισμού, κολλάει στη… θεσμοθέτηση θέσεων στάθμευσης από το δήμο Ηρακλείου! Και βέβαια, φταίει, κατά το δημοσιογράφο,η… αθάνατη ελληνική γραφειοκρατία!!!
Γιατί όμως δε λέει τα πράγματά με τ’ όνομά τους; Να φανεί πραγματικά που “κολλάει” το πράγμα, παρά απλά αναφέρει ότι έχει αναβληθεί η επιτροπή κυκλοφορίας του δήμου 2 φορές; Γιατί άραγε αναβλήθηκε; Δεν υπήρχε απαρτία θα πουν από το δήμο. Όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά…
Στην πρώτη απόπειρα να συνεδριάσει η επιτροπή κυκλοφορίας του δήμου Ηρακλείου τη Μεγάλη Τετάρτη, μαζεύτηκαν έξω από το κτήριο, αλλά και μέσα στην αίθουσα...
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΑΞΙ, οι οποίοι είναι αντίθετοι στη λειτουργία της συγκεκριμένης επιχείρησης, επειδή θεωρούν ότι τους “παίρνει” τη δουλειά. Τη συγκεκριμένη μέρα λοιπόν, από κάποιους ιδιοκτήτες ταξί, εκτοξεύτηκαν και βαριές βρισιές κατά των πολιτικών προϊσταμένων του δήμου και συγκεκριμένα κατά του κου Σισαμάκη (ο οποίος ήταν απών) αλλά και απειλές!!! “Θα χυθεί αίμα εδώ”, είπε κάποιος από τους ταξιτζήδες, και όχι μόνο μία φορά! Μάλιστα επικράτησε μεγάλη αναστάτωση στο δημοτικό κατάστημα της Νέας Αλικαρνασσού. Με την αναβολή της συνεδρίασης για την επόμενη Τετάρτη, αποχώρησαν και οι συγκεντρωμένοι ταξιτζήδες ανανεώνοντας το ραντεβού τους αλλά και τις απειλές τους για την επόμενη απόπειρα συνεδρίασης.Σήμερα λοιπόν μαθαίνουμε ότι έχει αναβληθεί άλλη μια φορά η συγκεκριμένη συνεδρίαση. Μήπως λοιπόν και η δεύτερη αναβολή έχει σχέση με το ότι πρέπει να ληφθεί απόφαση για το συγκεκριμένο θέμα, και οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρούν; Μήπως ακόμα έχει σχέση ότι σε μερικές ημέρες έχουμε εκλογές, οπότε δεν πρέπει να δυσαρεστηθεί μέρος του εκλογικού σώματος, και εννοώ τους ιδιοκτήτες ταξί, που προσφάτως ικανοποίησε η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο για το δήθεν άνοιγμα του επαγγέλματός τους;
Φταίει λοιπόν “η αθάνατη ελληνική γραφειοκρατία”, ή το “αθάνατο κομματικό, πελατειακό σύστημα”, που δε θέλει παραμονές εκλογών να στεναχωρήσει τον κλάδο των ταξιτζήδων; Και αναβάλλει έντεχνα τη συνεδρίαση της επιτροπής κυκλοφορίας εδώ και ένα μήνα για μετά τις εκλογές; Είναι κάποιος ή κάποιοι άχρηστοι δημόσιοι υπάλληλοι που μπλοκάρουν τη συγκεκριμένη επιχειρηματική ιδέα από το να υλοποιηθεί, ή οι εκλεγμένοι από τους δημότες δημοτικοί σύμβουλοι, αλλά και οι φορείς της πόλης που συμμετέχουν στην επιτροπή;
Γιατί, να είστε σίγουροι, από τη στιγμή που έχουν εξασφαλιστεί όλες οι άδειες από τις κεντρικές κρατικές υπηρεσίες, ο δήμος Ηρακλείου δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο τελικά από το να εγκρίνει κάποιες θέσεις στάθμευσης για τα συγκεκριμένα λεωφορεία. Άλλωστε, παρόμοια λεωφορεία κυκλοφορούν σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, αλλά πλέον και της Ελλάδας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου