ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Τι χρειάζεται η διαφήμιση για… το ΕΣΠΑ κε Περιφερειάρχη;

Λεφτά υπάρχουν… στην περιφέρεια Κρήτης για… διαφήμιση του ΕΣΠΑ!
image
Σήμερα το μεσημέρι άκουσα για πρώτη φορά στο ραδιόφωνο μια διαφήμιση της Περιφέρειας Κρήτης για το ΕΣΠΑ. Παραξενεύτηκα, γιατί το ΕΣΠΑ δεν είναι κάτι που το “πουλάς”. Απευθύνεται κυρίως σε δημόσιους φορείς και σε κάποιες επιχειρήσεις, οι οποίοι ως επί το πλείστον ψάχνουν μόνοι τους, και μάλιστα στις εποχές που δεν υπάρχει ρευστότητα από πουθενά αλλού, να ανακαλύψουν που μπορεί να εντάξουν έργα ή επιχειρησιακές δράσεις για χρηματοδότηση.
Πριν λίγο, κάνοντας την απογευματινή μου βόλτα στον παγκόσμιο ιστό, είδα ότι υπάρχει και η ανάλογη διαφήμιση και στα κρητικά ενημερωτικά portals, που μας γνωστοποιεί ότι εκτελούνται 250 έργα στην Κρήτη και τα νησιά του Αιγαίου.
Δεν ξέρω αν είναι πολλά ή λίγα τα έργα. Μάλλον είναι πολλά για να το τονίζουν. Γιατί όμως χρειάζεται διαφήμιση; Γιατί πρέπει να πληρώσει η Περιφέρεια Κρήτης ένα κονδύλι για διαφήμιση του ΕΣΠΑ; Προσδοκά κάποιους “πελάτες” από αυτό; Δηλαδή θα δει κάποιος δήμος τη διαφήμιση και θα τρέξει να προτείνει κάποιο έργο για ένταξη στο ΕΣΠΑ; Ή μήπως έχει κάποιο άλλο σκοπό αυτό;
Βέβαια, θα μπορούσε να πει κάποιος κακοπροαίρετος...
με δεδομένο το χρόνος που γίνεται η συγκεκριμένη διαφήμιση – μόλις μετά τις εκλογές και ενώ γίνεται λόγος για μνημόνια, ΕΕ κλπ, ότι η Περιφέρεια Κρήτης θέλει να μας τονίσει ότι γίνονται έργα στο νησί μας με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και να το ξανασκεφτούμε για την ψήφο μας αν υπάρξει επόμενη φορά.
Επειδή όμως εγώ δεν είμαι κακοπροαίρετος, θα ήθελα να μάθω από την Περιφέρεια ποιος ο σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμισης. Γιατί σίγουρα από αυτούς που πληρώνονται από τη διαφήμιση αυτή είναι λίγο δύσκολο να γίνει ένα τέτοιο ερώτημα!

1 σχόλιο:

  1. Ας είναι καλά ο περισπούδαστος περιφερειακός σύμβουλος - τσάτσος των συμφερόντων, που ταιριάζει τα συμφέροντα του με αυτά του δημοσιογραφίσκου - ανθρωπάκου που είναι πίσω από το... αντιγραφο...πόρταλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή