Αγαπημένα βιντεάκια

Loading...
ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011

27 μη κατασκευαστές ΜΚΟ ερωτούν!

Ερώτηση προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κατέθεσαν 27 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, σχετικά με τις προσλήψεις που επίκεινται μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ), προκειμένου να εκείνες με τη σειρά τους να παράσχουν υπηρεσίες σε φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης. Και αυτό μερικές ημέρες μετά το σάλο που ξέσπασε από την αποκάλυψη ότι συνεργάτες του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Στάθη Κουτμερίδη, με ενθάρρυνση του ιδίου (μάλιστα έδωσε και το τηλέφωνο του πολιτικού του γραφείου για πληροφορίες), έσπευσαν να συστήσουν ΜΚΟ για να διεκδικήσουν το πρόγραμμα που αντιστοιχεί στον νομό Σερρών και φυσικά το ποσοστό της προμήθειας (πάνω από 150.000 ευρώ).

Μεταξύ άλλων, οι 27 βουλευτές αναρωτιούνται ποιος είναι ο ρόλος των ΜΚΟ, με ποια κριτήρια θα επιλέγονται,αλλά κυρίως τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση, ώστε να μην επιστρέψουμε σε πελατειακή λογική.

Τα ονόματα των βουλευτών θα τα διαβάσετε παρακάτω, μαζί με ολόκληρη της ερώτηση που υπέβαλαν. Θα παρατηρήσετε ότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.  Δεν τους απασχολεί φαίνεται τους δικούς μας το θέμα αυτό. Μόνο για τα αυθαίρετα και τους ταξιτζήδες ενδιαφέρονται και καταθέτουν ερωτήσεις. Ελπίζω μόνο όταν τρέξουν και τα αντίστοιχα προγράμματα στην Κρήτη, να μη βρεθούν κι αυτοί μπλεγμένοι

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων στις αρχές Ιουνίου δημοσίευσε ανοιχτή πρόσκληση ανά Περιφέρεια για την υποβολή προτάσεων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» - Άξονας Προτεραιότητας 7: «Διευκόλυνση της πρόσβασης στην απασχόληση» «Δημιουργία θέσεων απασχόλησης σε τοπικό επίπεδο μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα» που χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
Οι δράσεις της συγκεκριμένης πρόκλησης υλοποιούνται μέσω ΜΚΟ και οι εργαζόμενοι απασχολούνται σε φορείς της αυτοδιοίκησης, καθώς και νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Για ποιο λόγο, ενώ οι εργαζόμενοι θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε φορείς των ΟΤΑ, έχουν αποκλειστεί ως τελικοί δικαιούχοι οι φορείς των ΟΤΑ και οι προσλήψεις γίνονται μέσω ΜΚΟ;
Ποιος είναι τελικά ο ρόλος των ΜΚΟ από τη στιγμή που οι Δήμοι έχουν υλοποιήσει στο παρελθόν αντίστοιχα προγράμματα μέσω δικών τους φορέων και εταιρειών κοινωνικού χαρακτήρα;
2. Σύμφωνα με την πρόσκληση, δεν απαιτείται οι ΜΚΟ να είναι πιστοποιημένοι φορείς για την υλοποίηση δράσεων του ΕΣΠΑ.
Ποια είναι επομένως τα κριτήρια διαχειριστικής επάρκειας για τις ΜΚΟ που έχουν υποβάλει προτάσεις;
Πώς μπορούν να συμμετέχουν ΜΚΟ που δεν έχουν στελέχωση και εμπειρία για αντίστοιχα προγράμματα;
Με ποιο τρόπο ελέγχονται οι ΜΚΟ για το παρελθόν τους και τις δράσεις τους;
3. Τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση, ώστε να μην επιστρέψουμε σε πελατειακή λογική;
Με ποιο τρόπο θα αποτρέψει το Υπουργείο τη συμμετοχή ΜΚΟ που ιδρύθηκαν μόνο γι’ αυτό το σκοπό;
Με ποιο τρόπο διασφαλίζεται η αξιοπιστία της μοριοδότησης των ανέργων τη στιγμή που η ιεράρχηση θα γίνεται από τις ίδιες τις ΜΚΟ;
4. Με ποια κριτήρια θεσπίζεται ως πλαφόν αμοιβής το 5% και με ποια συγκεκριμένη συγκριτική μέθοδο προσδιορίστηκε το ποσό σε αυτό το ύψος και όχι σε μικρότερο; Επίσης, ποιο είναι το ποσοστό αμοιβής αντίστοιχων προγραμμάτων που χορηγούνταν μέχρι σήμερα;
5. Πώς διασφαλίζεται η διαφάνεια στη διαχείριση του 5%;
6. Γιατί δεν υπάρχει διαβάθμιση στην αμοιβή των εργαζομένων βάσει επιμέρους προσόντων και επιμέρους δεξιοτήτων και, αν υπάρχει βούληση για το αντίθετο, γιατί ποσοστό από το 5% δεν διοχετεύεται εκεί προκειμένου να καλυφθούν οι δαπάνες ;
7. Οι προσλήψεις θα είναι για 5 μήνες δεσμευτικά ή θα υπάρξει περίπτωση παράτασής τους;
8. Ποιο θα είναι το όφελος των ανέργων όσον αφορά τον τομέα της εξειδίκευσης και ποια θα είναι ακριβώς η σχέση τους με την αγορά εργασίας;
9. Επειδή προκύπτουν προβλήματα στον τομέα υγιεινής και ασφάλειας, ποιος θα εμφανίζεται ως εργοδότης στην περίπτωση π.χ. ενός ατυχήματος;
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ
1. Κατάσταση στην οποία θα εμφανίζεται
α) ο Πρόεδρος και η σύνθεση των Διοικητικών Συμβουλίων και
β) η μετοχική σύνθεση (όπου προβλέπεται)των συμμετεχόντων των ΜΚΟ που έχουν υποβάλει προτάσεις

2. Αντίγραφο του Καταστατικού τους

3. Κατάσταση των ΜΚΟ που έχουν επιλεγεί και αναφορά των κριτηρίων με τα οποία επελέγησαν.

ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Τόνια Αντωνίου, Δημήτρης Λιντζέρης, Αθανάσιος Αλευράς, Μιχάλης Τζελέπης, Γιάννης Βλαντής, Βασίλης Γερανίδης, Λεωνίδας Γρηγοράκος, Χρήστος Κατσούρας, Εύα Καϊλη, Παναγιώτης Ρήγας, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, Σοφία Γιαννακά, Νίκος Σαλαγιάννης, Γιάννης Βούρος, Αλέξανδρος Αθανασιάδης, Αθανασία Μερεντίτη, Μιλένα Αποστολάκη, Βασίλης Γιουματζίδης, Σπύρος Μαργέλης, Θανάσης Παπαγεωργίου, Θανάσης Σιδηρόπουλος, Χρύσα Αράπογλου, Δημήτρης Καρύδης, Μιχάλης Κατρίνης, Κώστας Καρτάλης, Αθανάσης Γικόνογλου και Βάσω Παπανδρέου.

Δε θέλει τρόπο…Θέλει βούληση…

Μετά το τέλος της συνάντησης ο κ. Κουράκης συνόδευσε σε μια βόλτα στην πόλη  και τους δρόμους του Ηρακλείου (25ης Αυγούστου) τον κ. Αυγουλά, όπου και διαπίστωσαν επί τόπου ότι κάποια καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος  με τραπεζοκαθίσματα  αλλά και οχήματα να καταλαμβάνουν τις διαβάσεις τυφλών με αποτέλεσμα να γίνεται αδύνατη η μετακίνηση  των ατόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης

image

Το παραπάνω κείμενο και η φωτογραφία είναι από την ιστοσελίδα του δήμου Ηρακλείου, και όχι από κάποια αντιπολιτευτική εφημερίδα ή ιστολόγιο. Και στο συγκεκριμένο άρθρο, που δημοσιεύτηκε και σε όλες τις τοπικές εφημερίδες, καυτηριάζεται από τον ίδιο το δήμαρχο το γεγονός ότι “κάποια καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος με τραπεζοκαθίσματα  αλλά και οχήματα” καταλαμβάνουν τον οδηγό όδευσης τυφλών , δυσκολεύοντας τη ζωή των ατόμων με περιορισμένη όραση.

Ποιανού ευθύνη είναι όμως η οριοθέτηση των χώρων τοποθέσησης τραπεζοκαθισμάτων, και η μη καταπάτηση του κοινόχρηστου χώρου; Του δήμου Ηρακλείου φυσικά…

Ειδικά στο κέντρο, στην 25ης Αυγούστου και στους γύρω πεζόδρομους, καθημερινά βρίσκονται αρκετοί υπάλληλοι της δημοτικής αστυνομίας. Και κατά καιρούς γίνονται και επιχειρήσεις από μικτά κλιμάκια της Δ.Α. και της ΕΛ.ΑΣ., και βεβαιώνονται πρόστιμα για παραβάσεις τέτοιου είδους…

ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;  ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; ΚΑΝΕΝΑ!!!

Πως να υπάρξει αποτέλεσμα, όταν κανένας καταστηματάρχης δεν πληρώνει τα πρόστιμα; Απλά περιμένει πότε ο δήμος θα του ρυθμίσει τις οφειλές του, για να πληρώσει 85% μειωμένο το ποσό που οφείλει!!

Πότε ανακλήθηκε κάποια άδεια λειτουργίας καταστήματος επειδή δε συμμορφώθηκε με τις υποδείξεις των αρμοδίων υπηρεσιών ως προς την ορθή τοποθέτηση των τραπεζοκαθισμάτων, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία;  ΠΟΤΕ!!! 

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ!!!

Δεν είναι λοιπόν ο δήμος άμοιρος ευθυνών. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.. Με την ουσιαστική ανοχή που δείχνει σε τέτοιες παραβατικές συμπεριφορές, αφού τελικά ούτε τα πρόστιμα πληρώνονται στο ακέραιο, ούτε και κανένα κατάστημα κλείνει, συναινεί στην αισθητική αλλά και λειτουργική υποβάθμιση του κέντρου της πόλης.

Είναι αλήθεια ότι για το κέντρο του Ηρακλείου τα τελευταία χρόνια έχουν ξοδευτεί εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσει την εικόνα που  έχει σήμερα. Είναι όμως κρίμα την αναβάθμιση αυτή να μην μπορεί να την εισπράξει ο κάθε δημότης του Ηρακλείου στην καθημερινότητά του, εξαιτίας συγκεκριμένων συμπεριφορών μιας μερίδας επαγγελματιών, αλλά και μιας άλλης μερίδας συμπολιτών μας, που εύστοχα τους έχει δοθεί το παρατσούκλι “γαϊδουρίστας”.

Ο δήμος Ηρακλείου πρέπει με αποφασιστικές κινήσεις (και όχι με διοχετευόμενα δημοσιεύματα, δηλώσεις και αποσπασματικούς ελέγχους) να σπάσει επιτέλους το απόστημα που ονομάζεται “αυθαίρετη κατάληψη δημόσιου χώρου” . Τρόποι υπάρχουν, και οι νόμοι είναι με το μέρος του. Αυτού που πολύ φοβάμαι όμως ότι δεν υπάρχει, είναι η βούληση…

Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011

Με το να μαζεύει ο αντιδήμαρχος σκουπίδια, δε λύνεται το πρόβλημα της καθαριότητας στο Ηράκλειο

Χτες, γύρω στις 1:00 το μεσημέρι, έτυχε να περάσω με το αυτοκίνητό μου από την παραλιακή στη Νέα Αλικαρνασσό. Είδα λοιπόν στην άκρη του δρόμου ένα πράσινο τζιπάκι με κρατικές πινακίδες και ένα άτομο να μαζεύει σκουπίδια από τη ζώνη της παραλία. Πλησιάζοντας περισσότερο, είδα ότι αυτό το άτομο δεν ήταν άλλος από τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας Ηρακλείου κο Βασίλη Κλάδο!

Έσπευσα λοιπόν να κάνω ένα κυκλάκο με το αυτοκίνητό μου, για να αποθανατίσω με το φωτογραφικό φακό μου το γεγονός! Δυστυχώς όμως ο αντιδήμαρχος εκείνη την ώρα έφευγε, και η μόνη φωτογραφία που κατάφερα να τραβήξω είναι αυτή που βλέπετε παρακάτω, με το πρόσωπο του κου Κλάδου να καλύπτεται μερικώς από στύλο φωτισμού. Είναι όμως  (ευτυχώς) εμφανές ότι πρόκειται για τον συγκεκριμένο, και τα σκουπίδια που μάζεψε τα κρατάει στο χέρι του, καθώς πηγαίνει να επιβιβαστεί στο όχημά του.

image Να σας πω την αλήθεια η συγκεκριμένη εικόνα μου προκάλεσε ποικίλα συναισθήματα.

Από τη μία θεωρώ ότι είναι προς τιμήν του που έκανε μια τέτοια κίνηση, η οποία ήταν ειλικρινέστατη. Ήταν κάτι που έγινε πιστεύω αυθόρμητα. Και αυτό γιατί έγινε μακριά όχι μόνο από δημοσιογράφους και κάμερες, αλλά και από πολίτες - ψηφοφόρους, αφού έγινε σε μια περιοχή που δεν υπήρχε καθόλου κόσμος για να τον δει. Αν ο σκοπός του ήταν η δημοσιότητα, θα το έκανε π.χ. στο κέντρο του Ηρακλείου, ή στην πλατεία 18 Άγγλων στην παραλιακή, όπου συνεχώς υπάρχει μεγάλη κίνηση.

Από την άλλη όμως, δε θεωρώ ότι αυτός είναι ο ρόλος του Αντιδημάρχου καθαριότητας. 

Το πρόβλημα καθαριότητας στην πόλη του Ηρακλείου είναι μεγάλο, και το τελευταίο διάστημα έχει γίνει αρκετός ντόρος γι’ αυτό. Ειδικά με τη διεύρυνση του δήμου, το πρόβλημα μεγεθύνθηκε. Σαφώς και φταίει και η δική μας συμπεριφορά, όταν οι ίδιοι οι πολίτες δε φροντίζουν να μη ρυπαίνουν τους χώρους που κινούνται καθημερινά, ή δε συλλέγουν όπως πρέπει τα οικιακά τους απόβλητα.

Όμως το σοβαρότερο πρόβλημα είναι η αποκομιδή των σκουπιδιών από τους δρόμους και της συνοικίες του Ηρακλείου, η οποία δε γίνεται με το ρυθμό που πρέπει. Αποτέλεσμα τούτου είναι η συσσώρευση απορριμμάτων εντός και εκτός κάδων, και η δημιουργία εστιών μόλυνσης, καθώς και η αισθητική υποβάθμιση της πόλης.

image

Αυτή τη στιγμή ο δήμος Ηρακλείου προσπαθεί με 18 οδοκαθαριστές να μαζέψει τα σκουπίδια από τους δρόμους, καθώς έχουν λήξει οι συμβάσεις 150 ατόμων που απασχολούνταν στην καθαριότητα. Περιμένει να προσληφθούν  30 άτομα με σύμβαση ορισμένου χρόνου (οι προσωρινοί πίνακες έχουν ήδη δημοσιευτεί), για να βοηθήσουν το ελάχιστο μόνιμο προσωπικό. Τι να σου κάνουν όμως και 30 άτομα επιπλέον, σ’ ένα τόσο μεγάλο σε έκταση δήμο; Απλά θα βελτιωθεί κάπως η εικόνα της πόλης, αλλά σίγουρα δε θα λυθεί το πρόβλημα. Είναι σα να δίνεις αντιπυρετικά σε έναν άρρωστο που πάσχει από μια μικροβιακής αιτίας ασθένεια, χωρίς να του χορηγήσεις αντιβιοτικά. Αντιμετωπίζεις μεσοπρόθεσμα τον πυρετό, αλλά η ασθένεια παραμένει. Και επιδεινώνεται…

Η λύση στο πρόβλημα της καθαριότητας της πόλης απαιτεί ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο, και όχι αποσπασματικές προσλήψεις συμβασιούχων. Οι συμβασιούχοι θα μπορούν επικουρικά να χρησιμοποιούνται σε περιόδους αυξημένης ανάγκης, όπως είναι η καλοκαιρινή περίοδο, που η πόλη μας δέχεται εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες.  Το μόνιμο προσωπικό όμως  του δήμου θα πρέπει να αυξηθεί. Και προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθεί άμεσα ο δήμος Ηρακλείου, καθώς οι διαδικασίες που απαιτούνται για κάτι τέτοιο είναι πλέον πολύ χρονοβόρες. Ταυτόχρονα, θα πρέπει σαφώς να προχωρήσει και στην καλύτερη οργάνωση της υπηρεσίας Καθαριότητας, ώστε να αξιοποιούνται στο έπακρο το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό αλλά και  ο μηχανολογικός εξοπλισμός.

Και πάνω σε αυτό τον άξονα θα πρέπει να κινηθεί ο αντιδήμαρχος καθαριότητας. Γιατί, φιλότιμη η προσπάθειά σας κε Κλάδο, αλλά με το να μαζεύει ο αντιδήμαρχος τα σκουπίδια από την πόλη, δε θα λυθεί το πρόβλημα της καθαριότητας στο Ηράκλειο…

Υ.Γ.: ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΑΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΡΕΑ ΕΝΣΗΜΑ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;;;

Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011

Μειωμένα τα τροχαία ατυχήματα λέει η Αστυνομία. Η Κρήτη όμως αριθμεί 52 θανατηφόρα από την αρχή του χρόνου.

Σε σημερινό δελτίο τύπου του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας σχετικά με στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων, γίνεται ειδική αναφορά στο χρονικό διάστημα από 12 έως 21 Αυγούστου, και στην μείωση κατά 51% των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι.

Ειδικότερα,σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία για το διάστημα αυτό, που αφορά τη μεγάλη έξοδο των εκδρομέων του Αυγούστου,  σημειώθηκαν:

  • 26 λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα (25 έναντι 51 το 2010, μείωση κατά 51%)

  • 10 λιγότερα σοβαρά τροχαία ατυχήματα (63 έναντι 73, μείωση κατά 14%)

  • 34 λιγότερα ελαφριά τροχαία ατυχήματα (256 έναντι 290, μείωση κατά 12%).

Όσον αφορά στους παθόντες από τα ατυχήματα αυτά καταγράφηκαν συνολικά 108 λιγότεροι, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (495 έναντι 603 το 2010, μείωση κατά 18%)

Ειδικότερα καταγράφηκαν :

  • 32 λιγότεροι νεκροί (26 έναντι 58 το 2010, μείωση κατά 55%)

  • 21 λιγότεροι βαριά τραυματίες (71 έναντι 92, μείωση κατά 23%)

  • 55 λιγότεροι ελαφρά τραυματίες (398 έναντι 453, μείωση κατά 12%)

Η Ελληνική Αστυνομία βέβαια, εμμέσως πλην σαφώς, επιχειρεί να απονείμει στον εαυτό της τα εύσημα για τη μείωση των ατυχημάτων, αναφέροντας ότι “Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα, σε όλη την επικράτεια, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη των ατυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας”.

Θα είχε βέβαια αξία να μας έλεγαν από την Αστυνομία και ποιος ήταν ο αριθμός των οχημάτων που κυκλοφόρησε στο οδικό δίκτυο της χώρας μας το διάστημα αυτό, σε σχέση πάντα με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Γιατί έχω την υποψία ότι με τις φετινές τιμές των καυσίμων που ίπτανται, αλλά και τη μείωση γενικά του αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων λόγω μαζικών καταθέσεων πινακίδων πέρσι το Δεκέμβρη και μειωμένων πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων, τα οχήματα που κυκλοφόρησαν ήταν λιγότερα από πέρσι, πράγμα που δικαιολογεί τη μείωση των τροχαίων.

Βέβαια, η μείωση αυτή του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα είναι μια πολύ ευχάριστη είδηση, όποια και αν είναι η αιτία. Έστω και αν γίνεται αναφορά μόνο στο διάστημα των 10 ημερών της εξόδου του Αυγούστου.

Εγώ θα ήθελα όμως να θίξω για άλλη μια φορά το θέμα του οδικού δικτύου της Κρήτης. Και με αφορμή την ανακοίνωση αυτή, θα σας δώσω και μερικά πολύ θλιβερά στοιχεία για τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα που έχουν λάβει χώρα στο νησί μας από την αρχή του χρόνου μέχρι και χτες, 21 Αυγούστου 2011.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στατιστικά στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Ελληνική Αστυνομία, και κάνοντας ένα σχετικό φιλτράρισμα του πίνακα που αφορά ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια, προέκυψε ότι ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 ΕΩΣ ΚΑΙ ΧΤΕΣ, 21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2011 52 ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ!!!

Ο ΜΑΚΑΒΡΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ, ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ  ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΡΗΤΗ 2011

Να σημειώσω επιπρόσθετα ότι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων σε ολόκληρη την Ελλάδα για το ίδιο διάστημα (1-1-2011 έως 21-8-2011) είναι 658. Δηλαδή στην Κρήτη έλαβε χώρα το 8% των θανατηφόρων τροχαίων της χώρας!!

Και ενώ τόσοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της Κρήτης, και πολύ περισσότεροι τραυματίστηκαν, η κυβέρνηση δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για τη βελτίωση του οδικού δικτύου του νησιού μας! Η “Υποδομές Κρήτης Α.Ε” ακόμα να ιδρυθεί και να στελεχωθεί, ενώ οι υπηρεσίες  του Υπουργείου Υποδομών πρωτίστως, και μετά της Περιφέρειας Κρήτης δεν έχουν ώριμες μελέτες για ένταξη στο ΕΣΠΑ, που αποτελεί πλέον και το μοναδικό εργαλείο για εκτέλεση έργων στη χώρα μας!

Και σα να μην έλλειπαν τα παραπάνω, έχουμε μπουχτίσει στις εξαγγελίες για την τροχαία του ΒΟΑΚ! Μιας υπηρεσίας που, ενώ το οδικό δίκτυο του νησιού δέχεται υπερβολικά αυξημένο φόρτο τους θερινούς μήνες, θα προσφέρει της υπηρεσίες της… από το φθινόπωρο και μετά!!! 

Βέβαια για να είμαι και δίκαιος, εκτός από τους κακούς έως ανύπαρκτους δρόμους, και την απουσία της Τροχαίας από αυτούς λόγω υποστελέχωσης της Αστυνομίας, προκαλούμε και οι ίδιοι την τύχη μας με την οδική μας συμπεριφορά. Είναι απαράδεκτοι οι πολιτικοί μας που έχουν επιτρέψει το Εθνικό Οδικού Δίκτυο του νησιού μας να είναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,  αλλά φταίμε κι εμείς όταν οδηγούμε υπό την επήρεια αλκοόλ ή μπαίνουμε στη στροφή με 120 όταν η πινακίδα λέει 60…

Επιστολή του συλλόγου εργαζομένων Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου για την έλλειψη τραυματιοφορέων

image O Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου απέστειλε στη διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου  την παρακάτω επιστολή σχετικά με την έλλειψη νοσοκόμων - τραυματιοφορέων:


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την πολύ δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο μας στο θέμα της στελέχωσης από νοσοκόμους – τραυματιοφορείς. Το τελευταίο διάστημα οι νοσοκόμοι-τραυματιοφορείς συρρικνώθηκαν σε αριθμό αφού λόγω αποχωρήσεων για διάφορους λόγους  (συνταξιοδοτήσεις, μετατάξεις, απώλειες) έχουν περιοριστεί στους  15, αριθμός μικρότερος από ποτέ, τη στιγμή που οι κλίνες και οι απαιτήσεις αυξάνονται. Λόγω της έλλειψης δεν μπορούν να παίρνουν όπως πρέπει άδειες και ρεπό ανάπαυσης, ενώ αναγκαστικά μειώνεται ο αριθμός των υπηρετούντων σε κάθε βάρδια στο Νοσοκομείο. Εκ των πραγμάτων έχουμε το φαινόμενο να εκτελούν ταυτόχρονα υπηρεσία σε τμήματα ασύμβατα μεταξύ τους (π.χ ΜΕΘ-Χειρουργείο-Μαιευτική) με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη μεταφορά ενδονοσοκομειακών μικροβίων και την ασφάλεια των ασθενών.
Λόγω των παραπάνω σας ζητούμε να προβείτε στις παρακάτω ενέργειες:
1.       Να  ζητήσετε την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων με μόνιμο προσωπικό (τουλάχιστον 5) και να ζητήσετε την άμεση  αναπλήρωση  των πρόσφατων  αποχωρήσεων.
2.       Να ζητήσετε την πρόσληψη επικουρικού προσωπικού (με σύμβαση ΙΔ), όπως είχε γίνει στο πρόσφατο παρελθόν
3.       Να ληφθεί από την πλευρά σας μέριμνα ώστε οι νοσοκόμοι τραυματιοφορείς του Νοσοκομείου να εκτελούν αυστηρά μόνο τα οργανικά τους καθήκοντα που έχουν σχέση με τη μεταφορά -μετακίνηση των ασθενών και να μην απασχολούνται σε εργασίες άσχετες με το αντικείμενο τους.
Για το ΔΣ
Ο πρόεδρος Γ. Μανουσάκης                                    
Ο Γραμματέας Δ. Χαλκιαδάκης

Ανοικτή επιστολή προς το δήμαρχο Χερσονήσου για την περιοχή του Αποσελέμη

Προς το Δήμαρχο Χερσονήσου κ. Ζαχαρία Δοξαστάκη

Οι ΠΟΛΙΤΕΣ για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ σε επίσκεψή τους στην περιοχή των εκβολών του Αποσελέμη διαπίστωσαν εκτεταμένες εκχερσώσεις με την χρήση μηχανικών μέσων για τη δημιουργία πίστας motocross. Οι εργασίες έχουν γίνει στο χώρο προϋπάρχουσας ανάλογης “υποδομής”, που φαινόταν να έχει εγκαταλειφθεί, αλλά που σήμερα επεκτείνεται και “αναβαθμίζεται”.

Οι συνέπειες, από την παραπάνω παρέμβαση, στο περιβάλλον του σημαντικού υγροτόπου, είναι βαρύτατες. Καταστράφηκε απερίσκεπτα μεγάλο τμήμα της αυτοφυούς χλωρίδας και αποδεκατίζεται ένα μοναδικό καταφύγιο άγριας ζωής.

Οι εκβολές και όλος ο ποταμός του Αποσελέμη έχουν κατά καιρούς δεχτεί τρομακτικές πιέσεις και καταστροφές από αλόγιστες ανθρώπινες δραστηριότητες. Όμως η υποβάθμιση και η παραπέρα απαξίωση του πολύτιμου τούτου φυσικού χώρου πρέπει επιτέλους να σταματήσει. Η περιοχή είναι προστατευόμενη ζώνη και είναι ευθύνη των τοπικών αρχών η φύλαξη και η προστασία της.

Θεωρούμε ότι η Δημοτική Αρχή Χερσονήσου πρέπει να παρέμβει. Να αναζητηθούν οι ένοχοι της καταστροφής, να ελεγχθεί η νομιμότητα των δράσεων τους και να αποδοθούν ευθύνες.

Σε κάθε περίπτωση είναι αναγκαίο οι εν λόγω δραστηριότητες να απομακρυνθούν άμεσα από την περιοχή και να απαιτηθεί η αποκατάσταση του χώρου και του τοπίου, με τη βοήθεια του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης και περιβαλλοντικών οργανώσεων.

Διαφορετικά αφήνουμε τον υγρότοπο του Αποσελέμη απροστάτευτο απέναντι σε όσους προσβλέπουν στην οικοπεδοποίηση, στην αλλαγή χρήσης και στην εμπορευματοποίησή του.

Ηράκλειο, 22 Αυγούστου 2011

0001

krinakia

Ακολουθεί μήνυμα από φίλη της κίνησης σχετικό με το θέμα:

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Ευχαριστώ για την ενημέρωση, θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμα:

Οι εκβολές Αποσελέμη είναι ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΑΓΡΙΑΣ ΖΩΗΣ, προστατευόμενη σύμφωνα με τη νομοθεσία (Απόφαση με αριθμό 1456 (Φ.Ε.Κ. 754 Β΄/2001) «Ίδρυση μονίμου Κ.Α.Ζ. στην περιοχή Αποσελέμη του Δήμου Χερσονήσου του Νομού Ηρακλείου Περιφέρειας Κρήτης») όπου "Σκοπός του χαρακτηρισμού των Κ.Α.Ζ. και των Ελεγχόμενων Κυνηγετικών Περιοχών είναι η «προστασία και διάσωση του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας» και «η διατήρηση, ανάπτυξη και εκμετάλλευση του θηραματικού πλούτου της χώρας». Οι περιοχές αυτές αποτελούν σήμερα ένα δίκτυο προστατευόμενων περιοχών, στις οποίες οι διατάξεις περί θήρας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της πανίδας. Εκτός από την απαγόρευση θήρας και σύλληψης κάθε είδους άγριας πανίδας για μη ερευνητικούς σκοπούς, για τα Κ.Α.Ζ. ισχύει απαγόρευση καταστροφής κάθε είδους ζώνης με φυσική βλάστηση, καταστροφής των ζωντανών φυτοφρακτών, αμμοληψίας, αποστράγγισης και αποξήρανσης ελωδών εκτάσεων και ρύπανσης των υδατικών πόρων και όχι μόνο.

Επίσης, απαγορεύεται η ένταξη Κ.Α.Ζ. σε πολεοδομικό ή ρυμοτομικό σχεδιασμό και η εκτέλεση έργων ή εργασιών εντός απαιτεί τη διαδικασία ελέγχου Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων...".

Ο Νόμος 2637/1998 (Φ.Ε.Κ. 200 Α΄/1998)  τροποποίησε και συμπλήρωσε τις διατάξεις του Ν.Δ. 86/1969 (Δασικός Κώδικας) και του Νόμου 177/1975 (Φ.Ε.Κ. 205 Α΄/1975), και τα «Καταφύγια Θηραμάτων» μετονομάστηκαν σε «Καταφύγια Άγριας Ζωής» (Κ.Α.Ζ.) για όποιον ενδιαφέρεται.

Ευχαριστώ για την προσοχή , Πόπη Μπ.