Με αυξήσεις που κυμαίνονται από 5% έως και 10% στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων έχει ξεκινήσει το 2010, με τις περισσότερες από τις εταιρείες να δηλώνουν ότι ο δρόμος στο ζήτημα των ανατιμήσεων θα είναι μακρύς, αφού τα κατώτατα όρια αποζημιώσεων θα συνεχίσουν να αυξάνονται, έως το 2012 που θα εξομοιωθούν πλήρως σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, οι ισχυρότερες εταιρείες με το μεγαλύτερο πελατολόγιο, δηλαδή οι Εθνική Ασφαλιστική, Αγροτική Ασφαλιστική και Interamerican, που αριθμούν περισσότερα από 1.500.000 αυτοκίνητα, έχουν ήδη εφαρμόσει αυξήσεις, που φτάνουν έως και 10% συνολικά, στον τομέα της αστικής ευθύνης. Σημαντική παράμετρο για την εξέλιξη των αυξήσεων αποτελούν και τα τελευταία λουκέτα που μπήκαν στις ασφαλιστικές εταιρείες Ασπίς Πρόνοια και Γενική Ένωση, καθώς και στην εταιρεία Σκούρτης και EOS, που αποδέσμευσαν περίπου 1.000.000 αυτοκίνητα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η προμήθεια που πήραν οι εναπομείνασες εταιρείες δεν ξεπέρασε το 40% των ασφαλίστρων, οπότε τώρα πρέπει, μέσω των συνεχών ανατιμήσεων, οι ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν τα αποθεματικά τους. Ωστόσο, όπως τονίζεται από αρκετούς παράγοντες της αγοράς, το τελευταίο διάστημα για την εξοικονόμηση περισσότερων χρημάτων, οι εταιρείες έχουν μειώσει τις προμήθειες προς τους ασφαλιστικούς πράκτορες, έτσι ώστε τα ποσοστά των αυξήσεων να κρατηθούν σε όσο το δυνατό μικρότερα επίπεδα.
Μεγαλύτερες οι αυξήσεις στις «φθηνές» εταιρείες
Όπως είναι φυσικό, τα νέα δεδομένα που τίθενται σταδιακά στα κατώτατα όρια αποζημιώσεων δημιουργούν και νέα κριτήρια για τα αποθεματικά των ασφαλιστικών εταιρειών. Επομένως, οι λεγόμενες "φθηνές" εταιρείες, που μέχρι πρότινος προσέφεραν αρκετά φθηνά προγράμματα ασφάλισης, εφαρμόζουν μεγαλύτερες αυξήσεις στο ύψος των ασφαλίστρων των αυτοκινήτων. Για να διαπιστώσουμε ποιο είναι τελικά το πραγματικό ποσοστό αυξήσεων που καταλήγει στους καταναλωτές, συγκρίνουμε στον παρακάτω πίνακα τις τιμές των ασφαλίστρων, όπως παρουσιάζονταν στο www.asfalistra.gr στις 5/1/2009, σε σύγκριση με τις τιμές που προκύπτουν από την έρευνά μας στις 11/2/2010. Ως βάση τόσο το 2009, αλλά και σήμερα, έχει ληφθεί ότι πρόκειται για αυτοκίνητο 11 φορολογήσιμων ίππων, ηλικίας 2 ετών και αξίας 18.000 ευρώ (με bonus-malus 2), που οδηγείται από άτομο 30 ετών, που δεν έχει δημιουργήσει κανένα ατύχημα. Τα παρακάτω ασφαλιστικά πακέτα είναι τα βασικά και δεν περιλαμβάνουν κάλυψη κλοπής. Επίσης, σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να σας διευκρινίσουμε ότι οι παρακάτω τιμές αφορούν αποκλειστικά στις παραπάνω παραμέτρους, ενώ οι οποιεσδήποτε διαφορές που μπορεί να διαπιστώσετε μεταξύ του www.asfalistra.gr και ενός πρακτορείου ασφαλίσεων είναι αναμενόμενες, αφού όσο μεγαλύτερη δυναμική ασφαλισμένων διαθέτει κάποιο πρακτορείο, τόσο καλύτερες τιμές ασφαλίστρων μπορεί να πετύχει. Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς παρακάτω, οι αυξήσεις που έχουν σημειωθεί μέσα σε ένα χρόνο, αγγίζουν το 20%, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άνοδος των τιμών θα σταματήσει εδώ.
Στο γενικότερο πλαίσιο των ανατιμήσεων στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, αρκετοί ιδιοκτήτες οχημάτων επιλέγουν την "ανασφάλιστη" οδό. Ειδικότερα, όπως υπολογίζεται, περισσότερα από 500.000 οχήματα κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους ανασφάλιστα, ενώ, σύμφωνα με εκτιμήσεις, το νούμερο αυτό θα αυξηθεί το προσεχές διάστημα, λόγω των υψηλών ποσών που θα καλεστούμε να καταβάλλουμε ως καταναλωτές. Επίσης, παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς τονίζουν, ότι τα έσοδα των εταιρειών μειώνονται το τελευταίο διάστημα όχι μόνο λόγω των ανασφάλιστων οχημάτων, αλλά και λόγω του ότι χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων κατέθεσαν τις πινακίδες τους (με παράλληλη ακινητοποίηση του οχήματός τους), εξαιτίας των υψηλών τελών κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αρκετές χιλιάδες ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων ακυρώθηκαν, αν συνυπολογίσει κανείς ότι κατατέθηκαν περίπου 200.000 πινακίδες αυτοκινήτων. Φυσικά, αν η φορολογία των αυτοκινήτων συνεχίσει να είναι αντιλαϊκή, ο παραπάνω αριθμός θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο στο άμεσο μέλλον.
Πηγή: autotriti.gr
Γίνεται συνεδρίαση στην Βουλή μετά την ανακοίνωση των σκληρών οικονομικών μέτρων και λέει ο Παπανδρέου ότι πρέπει να πάρουν μετρά για την τόνωση του ηθικού των βουλευτών για να μπορέσουν να κάνουν την δουλεία τους καλυτέρα. 

Με αυξήσεις μισθών των υπαλλήλων γίνεται προσπάθεια να σταματήσουν οι αυτοκτονίες στη μονάδα παραγωγής Foxconn, στη νότια Κίνα.
Από Πέμπτη, 27 Μάιος 2010
Η συμπεριφορά των οδηγών θεωρείται η κυριότερη αιτία θνησιμότητας: υψηλές ταχύτητες, κατανάλωση αλκοόλ ή ναρκωτικών, κούραση, οδήγηση χωρίς ζώνη ασφάλειας ή χωρίς κράνος προστασίας, κ.λπ. Το ζήτημα της οδικής ασφάλειας είναι μείζον για την Ευρωπαϊκή Ένωση και αφορά όλους τους πολίτες, καθώς υπολογίζεται ότι συμβαίνουν ετησίως 1,3 εκατομμύρια τροχαία ατυχήματα που προκαλούν 43.000 θανάτους και 1,7 εκατομμύρια τραυματισμούς στην Ευρώπη.
Οι ίδιοι της οι γονείς εξέδιδαν μία 15χρονη από τη Βουλγαρία στο Ηράκλειο της Κρήτης, σύμφωνα με την αστυνομία.
Η περίπτωση της Ελλάδας














Υπάρχει ποτέ περίπτωση να μπούμε στο αυτοκίνητο μας με μερικά αυγά χύμα στο κάθισμα να πάμε κάπου; Δε νομίζω! Όλο και καμιά σακουλίτσα θα βρούμε να τα βάλουμε, όλο και σε κάτι θα τα τυλίξουμε να είναι ασφαλείς, να μην σπάσουν,σωστά; Γιατί λοιπόν δεν κάνουμε το ίδιο με τα παιδιά μας; Αν είναι δυνατόν! Καθημερινά βλέπω μαμάδες, μπαμπάδες κτλ να έχουν τα παιδάκια χύμα στο κύμα και το μόνο μέτρο προστασίας τους είναι να κάθονται (και αν) στο πίσω κάθισμα! Και φυσικά δεν είναι λίγες οι φορές που και με κόκκινο έχω δει να περνάνε, και παράνομα να προσπερνάνε, κτλ. Η κορυφή της αναισθησίας είναι ο macho τύπου μπαμπάς με τον γιο του στα πόδια του να παίρνει τα πρώτα του μαθήματα οδήγησης στην θέση του αερόσακου!!! Μήπως θα πρέπει να έχουμε τροχαία αποκλειστικά για παραβάσεις που απειλούν την ζωή παιδιών; Ακραίο; Ίσως, όμως ακραίο είναι να μπαίνει η ζωή παιδιών σε κίνδυνο των οποίων η ασφάλεια είναι στα χέρια μεγάλων!
Κανείς μας δεν είναι ο τέλειος γονιός και κανείς δεν κάνει κάτι επειδή δεν αγαπάει το παιδί του। Όμως το να δένονται τα παιδιά στα ειδικά για αυτά καθίσματα στο αυτοκίνητο είναι κάτι που δεν σηκώνει διαπραγματεύσεις, ούτε έχει δικαιολογία। Πολύ απλά γιατί έχει να κάνει με την ασφάλεια τους, με την ζωή τους।
δεν είχα επιλέξει». Τάδε έφη Ντόρα Μπακογιάννη, από το Ηράκλειο της Κρήτης, σε συνέντευξή της στο ράδιο Κρήτη. Μεταξύ άλλων δήλωσε ακόμα μια φορά ότι δεν αποκλείει τη δημιουργία νέου πολιτικού φορέα στο μέλλον, του οποίου φυσικά και θα ηγείται…
