Ωμή παρέμβαση στο υπουργείο υποδομών του κομματικού του παιδιού κου Βορίδη ομολόγησε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κος Καρατζαφέρης στην εκπομπή «Ελλάδα Γεια Σου» στο κανάλι του. Ή μάλλον όχι ομολόγησε, αλλά “κόμπασε” γι’ αυτήν, αφού με περηφάνια ανακοίνωσε στους τηλεθεατές του ότι με την παρέμβασή του πήρε άδεια η εταιρία “Μινωικές Αερογραμμές”, μια ημέρα μόλις πριν καταθέσει φάκελο για το διαγωνισμό του Υπουργείου Μεταφορών για τις άγονες γραμμές.
Το ιστορικό έχει ως εξής:
-
Τετάρτη, 4 Ιανουάριου: Συνολικά έξι αεροπορικές εταιρείες κατέθεσαν μέχρι την καταληκτική ημερομηνία, φάκελο στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, με προσφορές για να συμμετάσχουν στο διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό για την εκμετάλλευση των 24 τακτικών αεροπορικών γραμμών στο εσωτερικό της Ελλάδας, τις λεγόμενες άγονες γραμμές.
-
5 Ιανουαρίου στην τηλεοπτική του εκπομπή «Ελλάδα γειά σου», ο κος Καρατζαφέρης ομολογεί ότι με δική του παρέμβαση πήρε άδεια η εταιρία , με δική του παρέμβαση. Μάλιστα, λέει ότι παρέμβηκε για να σπάσει το μονοπώλιο Ολυμπιακής και Aegean, για να γλυτώσει το κράτος εκατομμύρια ευρώ!
Όμως, ο κος Καρατζαφέρης έκανε ένα μεγάλο λάθος: είπε δημόσια ότι η εταιρία αυτή, είναι μειοδότης και στις 11 γραμμές για τις οποίες κατέθεσε προτάσεις, όταν ΑΚΟΜΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ!!!
«Έμαθα ότι οι μηχανισμοί δεν έδιναν άδεια σε νέα αεροπορική εταιρία, η οποία ήθελε να λάβει μέρος στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές. Το έμαθα και ειδοποίησα τον υπουργός μας. Του λέω πρόσεξε. Θα γλυτώσει πολλά λεφτά η Ελλάδα εάν είναι τρεις τέσσερις, πέντε, ή 140 (οι εταιρίες) στον διαγωνισμό. Πράγματι έγινε με γρήγορα η διαδικασία, γρήγορη, γρήγορη… Αποτέλεσμα: Τους 11 διαγωνισμούς, τις 11 άγονες γραμμές τις πήρε αυτή η εταιρία, που πήρε το χαρτί πέντε λεπτά πριν. Για χτύπησε χαμηλά… Ξέρετε πόσα θα ωφεληθεί η Ελλάδα; Εκατομμύρια, εκατομμύρια. Δηλαδή αν δεν ήμασταν εμείς, θα είχε πάει ο διαγωνισμός στα μεγάλα παιδιά. Τον Βγενόπουλος και τον Βασιλάκη. Ποιος θα μάθαινε στην επικράτεια ότι δεν χτυπήθηκαν οι τιμές. Και η Ελλάδα θα βόγκαγε και η Τρόικα θα φώναζε. Εμείς είπαμε: έστω και τελευταία στιγμή, έστω και δια περιφοράς δώστε την άδεια», είπε ο κος Καρατζαφέρης. Δείτε το βίντεο:
Έσωσε λοιπόν την Ελλάδα ο Καρατζαφέρης. Θα πρέπει όμως να εξηγήσει στους Έλληνες που απόκτησαν έναν ακόμα σωτήρα, πως ξέρει ότι η εταιρία αυτή πήρε τις 11 γραμμές, αφού δεν έχουν ανοιχτεί οι οικονομικές προσφορές, και κριτήριο είναι η χαμηλότερη τιμή; Η διαδικασία ολοκλήρωσης του διαγωνισμού αναμένεται να διαρκέσει 1,5 με 2 μήνες!!!
Πως ήξερε ότι η συγκεκριμένη εταιρία πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις για να λάβει την άδεια για την οποία πίεσε μέσω του κου Βορίδη; Έχει εξετάσει αυτός τα χαρτιά της, ή μήπως έχει κάποια πιο…στενή σχέση με αυτήν;;;
Το ταξίδι του κου Βορίδη προ ημερών στο Ηράκλειο, είχε στην ατζέντα και τις Μινωικές Αερογραμμές εκτός από τον ΕΝΙΣΑ; Και το λέω αυτό, επειδή μέλος του Δ.Σ. της εταιρίας είναι ο Ηρακλειώτης δημοσιογράφος κός ο Κώστας Συλιγάρδος. (Όπως βλέπετε στο παρακάτω ΦΕΚ 9581 του 2011, η εταιρεία ιδρύθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου του 2011, με έδρα τη Γλυφάδα και μετοχικό κεφάλαιο €100.000. Τα μέλη του ΔΣ είναι: Γρηγόρης Κομνηνός, Μάρκος Καραμαλέγκος, Ανδρέας Κουλόπουλος, Κωνσταντίνος Συλιγάρδος και Χρήστος Ζαβογιάννης). Και ως ιδιοκτήτης της εταιρίας έχει γραφτεί ότι είναι κρητικός εφοπλιστής…
Και αν το ταξίδι του κου Βορίδη στο Ηράκλειο είναι απλά μια σύμπτωση, υπάρχει άλλη μια σύμπτωση ακόμα πιο περίεργη: Ο κος Κομνηνός που είναι πρόεδρος του Δ.Σ. των Μινωικών Αερογραμμών, ήταν μέχρι τα μέσα του 2010 μέλος και μιας άλλης αεροπορικής εταιρίας: της “Athens Airways”. Για όσους δε γνωρίζουν, η “Athens Airways” είναι η εταιρία που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2009, έλαβε σε χρόνο – ρεκόρ την άδεια πτητικής εκμετάλλευσης και ανέλαβε με απόφαση- έκπληξη της ΥΠΑ 24(!) άγονες γραμμές . Η εταιρία τελικά δεν κατάφερε να υποστηρίξει τις επιδοτούμενες γραμμές που ανέλαβε, εγκατέλειψε κάποιες από αυτές, και η ΥΠΑ αποφάσισε να την κηρύξει έκπτωτη, με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα. Στο τέλος παρέδωσε την άδεια λειτουργίας της (διαβάστε εδώ)…
Μέχρι και σήμερα, δεν έχει δοθεί καμία εξήγηση για τα παραπάνω, αλλά και για πολλά άλλα, ούτε από τον κο Καρατζαφέρη, αλλά πολύ περισσότερο από τον κο Βορίδη, από τον πρωθυπουργό που δέχεται οι αρχηγοί που στηρίζουν την κυβέρνησή του να παρεμβαίνουν ωμά στις κρατικές υπηρεσίες, αλλά ούτε από τους εκπροσώπους των “Μινωικών Αερογραμμών. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να ακούσουμε κάποια απάντηση. Από την εταιρία δε, θα ήθελα ακόμα να μάθω πως με 3 αεροσκάφη τύπου Fokker μέσης ηλικίας 25 ετών που διαθέτει, θα καλύψει τα 11 δρομολόγια που διεκδικεί, όταν μάλιστα η Fokker έχει κλείσει εδώ και 10 χρόνια τη γραμμή παραγωγής της…
Να διευκρινίσω ακόμα ότι σαφώς και είμαι υπέρ της νέας επιχειρηματικότητας, αλλά όταν αυτή γίνεται με διαφάνεια και χωρίς κομματικές παρεμβάσεις.