Αγαπημένα βιντεάκια

Loading...
ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Μινωικές Αερογραμμές με πιλότο τον…Καρατζαφέρη;

Ωμή παρέμβαση στο υπουργείο υποδομών του κομματικού του παιδιού κου Βορίδη ομολόγησε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κος Καρατζαφέρης στην εκπομπή «Ελλάδα Γεια Σου» στο κανάλι του. Ή μάλλον όχι ομολόγησε, αλλά “κόμπασε” γι’ αυτήν, αφού με περηφάνια ανακοίνωσε στους τηλεθεατές του ότι με την παρέμβασή του πήρε άδεια η εταιρία “Μινωικές Αερογραμμές”, μια ημέρα μόλις πριν καταθέσει φάκελο για το διαγωνισμό του Υπουργείου Μεταφορών για τις άγονες γραμμές.

Το ιστορικό έχει ως εξής:

  • Τετάρτη, 4 Ιανουάριου: Συνολικά έξι αεροπορικές εταιρείες κατέθεσαν μέχρι την  καταληκτική ημερομηνία, φάκελο στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, με προσφορές για να συμμετάσχουν στο διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό για την εκμετάλλευση των 24 τακτικών αεροπορικών γραμμών στο εσωτερικό της Ελλάδας, τις λεγόμενες άγονες γραμμές.
  • 5 Ιανουαρίου στην τηλεοπτική του εκπομπή «Ελλάδα γειά σου», ο κος Καρατζαφέρης ομολογεί ότι με δική του παρέμβαση πήρε άδεια η εταιρία , με δική του παρέμβαση.  Μάλιστα, λέει ότι παρέμβηκε για να σπάσει το μονοπώλιο Ολυμπιακής και Aegean, για να γλυτώσει το κράτος εκατομμύρια ευρώ!

Όμως, ο κος Καρατζαφέρης έκανε ένα μεγάλο λάθος: είπε δημόσια ότι η εταιρία αυτή, είναι μειοδότης και στις 11 γραμμές για τις οποίες κατέθεσε προτάσεις, όταν  ΑΚΟΜΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ!!!

«Έμαθα ότι οι μηχανισμοί δεν έδιναν άδεια σε νέα αεροπορική εταιρία, η οποία ήθελε να λάβει μέρος στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές. Το έμαθα και ειδοποίησα τον υπουργός μας. Του λέω πρόσεξε. Θα γλυτώσει πολλά λεφτά η Ελλάδα εάν είναι τρεις τέσσερις, πέντε, ή 140 (οι εταιρίες) στον διαγωνισμό. Πράγματι έγινε με γρήγορα η διαδικασία, γρήγορη, γρήγορη… Αποτέλεσμα: Τους 11 διαγωνισμούς, τις 11 άγονες γραμμές τις πήρε αυτή η εταιρία, που πήρε το χαρτί πέντε λεπτά πριν. Για χτύπησε χαμηλά… Ξέρετε πόσα θα ωφεληθεί η Ελλάδα; Εκατομμύρια, εκατομμύρια. Δηλαδή αν δεν ήμασταν εμείς, θα είχε πάει ο διαγωνισμός στα μεγάλα παιδιά. Τον Βγενόπουλος και τον Βασιλάκη. Ποιος θα μάθαινε στην επικράτεια ότι δεν χτυπήθηκαν οι τιμές. Και η Ελλάδα θα βόγκαγε και η Τρόικα θα φώναζε. Εμείς είπαμε: έστω και τελευταία στιγμή, έστω και δια περιφοράς δώστε την άδεια», είπε ο κος Καρατζαφέρης. Δείτε το βίντεο:

 

Έσωσε λοιπόν την Ελλάδα ο Καρατζαφέρης. Θα πρέπει όμως να εξηγήσει στους Έλληνες που απόκτησαν έναν ακόμα σωτήρα, πως ξέρει ότι η εταιρία αυτή πήρε τις 11 γραμμές, αφού δεν έχουν ανοιχτεί οι οικονομικές προσφορές, και κριτήριο είναι η χαμηλότερη τιμή; Η διαδικασία ολοκλήρωσης του διαγωνισμού αναμένεται να διαρκέσει 1,5 με 2 μήνες!!!

Πως ήξερε ότι η συγκεκριμένη εταιρία πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις για να λάβει την άδεια για την οποία πίεσε μέσω του κου Βορίδη; Έχει εξετάσει αυτός τα χαρτιά της, ή  μήπως έχει κάποια πιο…στενή σχέση με αυτήν;;;

Το ταξίδι του κου Βορίδη προ ημερών στο Ηράκλειο, είχε στην ατζέντα και τις Μινωικές Αερογραμμές εκτός από τον ΕΝΙΣΑ; Και το λέω αυτό, επειδή μέλος του Δ.Σ. της εταιρίας είναι ο Ηρακλειώτης δημοσιογράφος κός ο Κώστας Συλιγάρδος. (Όπως βλέπετε στο παρακάτω ΦΕΚ 9581 του 2011, η εταιρεία ιδρύθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου του 2011, με έδρα τη Γλυφάδα και μετοχικό κεφάλαιο €100.000. Τα μέλη του ΔΣ είναι: Γρηγόρης Κομνηνός, Μάρκος Καραμαλέγκος, Ανδρέας Κουλόπουλος, Κωνσταντίνος Συλιγάρδος και Χρήστος Ζαβογιάννης). Και ως ιδιοκτήτης της εταιρίας έχει γραφτεί ότι είναι κρητικός εφοπλιστής

image

Και αν το ταξίδι του κου Βορίδη στο Ηράκλειο είναι απλά μια σύμπτωση, υπάρχει άλλη μια σύμπτωση ακόμα πιο περίεργη: Ο κος Κομνηνός που είναι πρόεδρος του Δ.Σ. των Μινωικών Αερογραμμών, ήταν μέχρι τα μέσα του 2010 μέλος και μιας άλλης αεροπορικής εταιρίας: της “Athens Airways”. Για όσους δε γνωρίζουν, η “Athens Airways” είναι η εταιρία που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2009, έλαβε σε  χρόνο – ρεκόρ την άδεια πτητικής εκμετάλλευσης και ανέλαβε με απόφαση- έκπληξη της ΥΠΑ 24(!) άγονες γραμμές . Η εταιρία τελικά δεν κατάφερε  να υποστηρίξει τις επιδοτούμενες γραμμές που ανέλαβε, εγκατέλειψε κάποιες από αυτές, και η ΥΠΑ αποφάσισε να την κηρύξει έκπτωτη, με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα. Στο τέλος παρέδωσε την άδεια λειτουργίας της (διαβάστε εδώ)…

Μέχρι και σήμερα, δεν έχει δοθεί καμία εξήγηση για τα παραπάνω, αλλά και για πολλά άλλα, ούτε από τον κο Καρατζαφέρη, αλλά πολύ περισσότερο από τον κο Βορίδη, από τον πρωθυπουργό που δέχεται οι αρχηγοί που στηρίζουν την κυβέρνησή του να παρεμβαίνουν ωμά στις κρατικές υπηρεσίες, αλλά ούτε από τους εκπροσώπους των “Μινωικών Αερογραμμών. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να ακούσουμε κάποια απάντηση. Από την εταιρία δε, θα ήθελα ακόμα να μάθω πως με 3 αεροσκάφη τύπου  Fokker  μέσης ηλικίας 25 ετών που διαθέτει, θα καλύψει τα 11 δρομολόγια που διεκδικεί, όταν μάλιστα η Fokker έχει κλείσει εδώ και 10 χρόνια τη γραμμή παραγωγής της…

Να διευκρινίσω ακόμα ότι σαφώς και είμαι υπέρ της νέας επιχειρηματικότητας, αλλά όταν αυτή γίνεται με διαφάνεια και χωρίς κομματικές παρεμβάσεις.

4 σχόλια:

  1. TOPOYLO NAPARI I OA DEN TIN UELOYME SAN ETERIA ESXOS ETERIA KE I OA KE TO AULIO PROSOPIKOTIS KAKI SIMPERIFORA KLEBOYNE MESA APO TIS APOSKEBES PETANE TOYKOSMOY TA PRAMATA SAN NAPETANE PETRES XALANE TASARABALATIS TAEROPLANA TIS OA MIAETERIA ESXO TELOS TO MONOPOLIO OSO GIATIS MINOIKES AEROGRAMES IPARXI ELINAS KRISOS KE UA EXI KE NOYRIA AEROSKAFI KE AFTA POYLETE GIA TA FOKKER INE SIKOFANTIES PIO UATABALI METON ELINA KRISO O BGENOPOYLOS POY EXI FESOMENI TIN OA I OBASILAKIS POY EXI XREI MEXRI TA MPOYNIA KE APOLANE PROSOPIKO MIN KATIGORITE LIPON AN DEN JERETE TIN MINOIKES AEROGRAMES GIATI APOPISO IPARXI KRISOS EFOPLISTIS KIRIE BASILAKI KE KIRIE BGENOPOYLE O KOSMOS SAS BAREUIKE METO MONOPOLIOSAS KE TO ESXOS PROSOPIKOSAS NOMIZOYNE OTI DEN IPARXI ALI ETERIA PREPI NA APOXTOYNE MONO IKARXARISE KAUETOSO TIS AGONES GRAMES APEFUINOME STO KIRIO BASILAKI KE STO BGENOPOYLO ARKETA FAGATE LAMOGIA KE IDIO KE I ETERIESTOYS MESTA XREI LIPO MIN TABAZETE MENA ELINA KRISO EMIS UELOYME NATAPAROYNE OLA TA DROMOLOGIA I MHNOIKES KE NAPAROYNE TO POYLO KE I AEGEAN KE I OA TOPOYLO MAZI METO AULIO PROSOPIKOTOYS POY DEN EXOYNE TROPOYS KE OYTE EFANISI ESXOS ARKETA ANEXTIKAME TO AULIO PROSOPHKO TIS OA ARKETA KE TIN ETERIATOYS ME TA SARABALATOYS TA NTAS8 TA ERIPIA POY OLO XALANE SINEXIA KE PAROYSIAZOYNE PRO BLIMATA GIAFTO NAFAI LOYKETO I OA TELOS METAXALIATOYS UELOYME ALES ETERIES ME SOBARES TIMES ISITIRION OXI OPOS I OA POY ANEBAZOYNE TIS TIMES OPOTE UELOYNE AFTI TORA EXI DIAGONISMO KE TIS XAMILONOYNE MOLIS TELIOSI O DIAGONISMOS UAKANOY TADIKATOYS PALI O KIRIOS BGENOPOYLOS POY NOMIZI OTI INE OGAMAO NAFIGI KEAFTOS KE TO PROSOPIKOTOY KE I AULIA ETERIATOY MIA MERA TAJIDEBA RODO METIN OA KE TASARABALATOY AEROPLANA TRIZANE APO PANTOY NEKROFORES AEROPLANA TIS OA UELOYME ALES ETERIES NA FIGI I OA MAZI KETO PROSOPIKOTOYS TO ASKETO KE TO AMORFOTO ARKETA TOYS ANEXTIKAME SAN ETERIA TIN OA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε κυλιεμαι απο τα δακρυα! Γραψε και αλλο! Μαζι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καρατζαφέρη, είσαι μια ξεφτιλισμένη καριόλα και εσύ και η κουστωδία σου. Όσον αφορά τις... αερογραμμές, αυτά έχομε όταν δίνουν εξουσία σε ανόητα ανθρωπάκια σαν και του λόγου - όλων - των λαμόγιων - πολιτικών όπως αυτός και άλλοι πολλοί (σε Αθήνα και... Ηράκλειο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. LOYKETO STHN OA ARKETA ANEXTHKAME TA XALIATOYS KE TA ESXHTOYS TELOS TO MONOPOLIO THS OA APOTANISIA TELOS NA MPOYNE ALES ETERIES ARKETA ANEXTHKAME TAXALIATOYS KE META SARABALATHS AEROPLANA POY XALANE SHNEXIA TA NTAS8 KE TO PROSOPHKOTOYS ESXOS AMORFOTH DEN EXOYNE TROPOYS SHMPERIFORAS TOPOYLO I OA ARKETA ANEXTHKAME TAXALIATOYS TELOS TO MONOPOLIO TIS OA OBGENOPOYLOS PIOS NOMIZI OTH INE OGAMAO NABALH TELOS TO MONOPOLIO TIS OA KE THS AEGEAN AFTH TAKANANE PLAKAKIA ME TO BASHLAKI TADIO LAMOGIA EFOSO AKOYI OBASILAKIS TO LAMOGIO TO BGENOPOYLO THN IDIA MIRA UAEXH KE I AEGEAN ME THN OA UAPANE STO PATO TAJIDEBA GIA KARPAUO RODO KE MENA MABRO XALH METIN OA TO PROSOPHKOTOYS ARGOYSANE NA DOSOYNE THS APOSKEBES THS PETOYSANE UARHS OTI PETANE PETRES ESXOS KATANTANE TO STAUMO TSHRKO TO PROSOPHKOTHS OA ENA MATSO XALIA GIAFTO NA MPOYNE ALES ETERIES STA NHSIA AFTA TA NTAS INE PALIA AEROSKAFI KE TRHZOYNE POLI JERO INE TA PALIA THS OA GIAFTO KE TASOYLOYPOSANE NAFENOYTE KENOYRIA ESXOS SAN ETERIA I OA MHA SKETH TALEPORIA KE KALO UAITAN NA XASH MERIKA NISIA NABALOYNE MIALO ANEBAZOYNE TA HSITIRIA STAICI GIATH TIN EXOYNEDH MONOPOLIO STIN KARPAUO ALA KALO UAITANE THN GRAMI NATHS PAROYNE H MHNOIKES AEROGRAMES KE NABALI ENA TELOS I OA APOTIN KARPAUO ARKETA TA XALIATOYS EXOYNE JEFTHLISI TO STAUMO TSIRKO TO KATANTHSANE TO PROSOPHKOTOYS KE XALANE TAROPLANATOYS KE GIA AUINA BAZOYNE TO NTAS 8 GIA IKONOMIA KE KANH MIA ORA NAPAI KE MIKRO KE INE TOY FOBOY AFTO POY PAI RODO PAI KE STHN AUINA ESXOS NA MPH ALI ETERIA NA IREMISOYME EPHTELOYS APO AFTOYS KE APOTO PROSOPHKOTOYS KE APO THN ETERIATOYS POYNE ENA ESXOS XALIA MABRA TELOS PIA KE ARKETA TO MONOPOLIO TIS OA APO THN KARPAHO TELOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή