ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΠΑΓΚΑΛE, fatus olus!!!

fatus olus Συνέντευξη έδωσε ο Πάγκαλος στην Καθημερινή της Κυριακής.. Αυτό δεν ήταν συνέντευξη όμως, ήταν το fatus olus!!! Ο Θόδωρος εναντίον της Ελλάδας ολόκληρης!

  Και τι δεν είπε πάλι ο άνθρωπος! Τα έβαλε με την αριστερά (κλασικό)…Τα έβαλε και με τα κανάλια και τα ΜΜΕ γενικότερα…Μάλιστα τα ψιλοαπείλησε κιόλας, να μη συνεχίσουν να προωθούν το θέμα της αναξιοπιστίας της πολιτικής και των κομμάτων..γιατί χρωστάνε πολλούς φόρους, και θα κληθούν να τους πληρώσουν!!! Όμως αυτά δεν είναι τίποτα, μπροστά στο κορυφαίο που είπε:

Ο Τύπος δίνει την εντύπωση στον ελληνικό λαό ότι κάποιοι έκλεψαν τα χρήματα και γι' αυτό χρεοκοπήσαμε. Ψευδές. Όσοι και να έκλεψαν δεν χρεοκοπεί μια χώρα. Μόνο με τη γενίκευση της κακοδιαχείρισης μπορεί να χρεοκοπήσει. Τα λεφτά τα φάγαμε όλοι μαζί σε μισθούς, σε επιδόματα, σε φακελάκια».

Και όταν του λέει ο δημοσιογράφος  ότι «Υπάρχει και ένα μεγάλο ποσοστό κανονικά εργαζόμενων ανθρώπων, ο Γκουρού της πολιτικής απαντά:  «Φυσικά. Αλλά πρέπει να σας πω ότι όποιος δεν έχει κλέψει την εφορία ή δεν έχει κάνει αυθαίρετο είναι σπάνιος».

Ε λοιπόν όχι κε Πάγκαλε….Εγώ δεν  έχω κλέψει την εφορία,το σπίτι μου έχει οικοδομική άδεια και δεν έχω πάρει φακελάκι.. Το ίδιο και όλοι οι φίλοι μου…και πάρα πολλοί από το περιβάλλον μου… Και αυτό το γνωρίζω πολύ καλά…Άρα ούτε εγώ είμαι σπάνιος, ούτε οι φίλοι μου… Μήπως κρίνετε από το δικό σας περιβάλλον; Και στο κάτω κάτω τι θέλετε, να δουλεύουμε χωρίς μισθούς; Πόσα παίρνετε εσείς αυτή τη στιγμή ως Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, και ποιός ακριβώς ο ρόλος σας; Μήπως η θέση αυτή δημιουργήθηκε ακριβώς για εσάς, χωρίς να υπάρχει καμία ανάγκη;

Πως ξεστομίζετε τέτοιες κουβέντες, την ίδια στιγμή που λέτε ότι δεν έχουν κλέψει όλοι οι πολιτικοί, και δεν πρέπει να γενικεύουμε όταν μιλάμε για μίζες που πήραν πολιτικοί; Δηλαδή ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;;; 

Νομίζω ότι δεν πρέπει να καθυστερήσετε την επόμενή σας επίσκεψη στον ψυχίατρο…Ίσως να απαιτείται αλλαγή στη φαρμακευτική σας αγωγή….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου