Αγαπημένα βιντεάκια

Loading...
ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Μονομερής αλλαγή όρων σε δάνεια και κάρτες από τράπεζα

Αναγνώστης του ιστολογίου μου έστειλε την παρακάτω επιστολή που έλαβε από τράπεζα, και αφορά στην ΜΟΝΟΜΕΡΗ αλλαγή των όρων δανεισμού και χρήσης πιστωτικών καρτών:

image

Η millennium bank αποφάσισε ξαφνικά, προφασιζόμενη την κρίση και την μεγάλη αύξηση των δανείων και των πιστωτικών καρτών που εμφανίζουν καθυστέρηση στην εξυπηρέτησή τους,  να επιβάλει ένα ΝΕΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΧΑΡΑΤΣΙ που ξεκινά από 8 ευρώ το μήνα και μπορεί να φτάσει και τα 120 ευρώ, ανάλογα με το είδος του δανείου (βλέπε τον παραπάνω πίνακα).

Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο είδα ότι η  Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είναι ενήμερη για το θέμα, καθώς τον τελευταίο μήνα έχει δεκτεί πλήθος καταγγελιών. Η συγκεκριμένη τράπεζα δε φαίνεται να είναι η μόνη, καθώς τους τελευταίους μήνες οι περισσότερες τράπεζες έχουν σπεύσει να αλλάξουν τους όρους των συμβάσεων (δάνεια, κάρτες) μονομερώς και ενημερώνουν τους πελάτες τους με φυλλάδια που τα εσωκλείουν στους φακέλους των μηνιαίων λογαριασμών. Ωστόσο, οι αλλαγές στις συμβάσεις δεν διατυπώνονται με σαφήνεια, με αποτέλεσμα να μην είναι κατανοητές από μεγάλη μερίδα της πελατείας τους.

Η Γ.Γ. Καταναλωτή πάντως σημειώνει πως σύντομα θα κληθούν οι τράπεζες να δώσουν εξηγήσεις για τις νέες «αμφιλεγόμενες» πρακτικές που υιοθετούν και παράλληλα υπογραμμίζει πως: κάθε επιπλέον χρέωση δεν ευσταθεί, αφού σύμφωνα με τον νόμο οι τράπεζες «χρεώνουν» τις καθυστερούμενες οφειλές με τόκο υπερημερίας, που είναι 2,5% επιπλέον του συμβατικού τόκου, επομένως δεν μπορούν να επιβάλουν και άλλη ποινή.

Για αυτές τις τράπεζες, που τον καιρό που οι πολίτες αδυνατούν να πληρώσουν τα δάνειά τους και τις κάρτες τους, επιλέγουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ να τους επιβάλλουν και άλλα βάρη, κάνει η (κάθε) κυβέρνηση τα αδύνατα – δυνατά να προσφέρει στήριξη και ρευστότητα. Και μάλιστα χωρίς καν να εξασφαλίζει ότι η συγκεκριμένη ρευστότητα θα μεταφερθεί στους πελάτες που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.

Το συγκεκριμένο ζήτημα σίγουρα θα κριθεί παράνομο από τα αρμόδια δικαστήρια, όπως πολλά άλλα έχουν κριθεί στο παρελθόν. Μέχρι τότε όμως, οι τράπεζες θα έχουν κάνει το παιχνίδι τους βασιζόμενοι στην έλλειψη ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου