ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Έτσι μειώνουν τους μισθούς σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα πριν λήξει η κλαδική σύμβαση

Με αφορμή τη σημερινή απεργιακή κινητοποίηση των ξενοδοχοϋπαλλήλων στο Ηράκλειο αλλά και σε όλη την Ελλάδα,  θα μεταφέρω πως σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα του Μεραμβέλου – και φαντάζομαι και σε άλλες-  έχουν ήδη υποστεί μειώσεις στο μισθό τους πριν καν λήξει η κλαδική τους σύμβαση.
Ας πούμε ότι ένας εργαζόμενος έχει δουλέψει και τις 25 εργάσιμες ημέρες του μήνα (Δευτέρα-Παρασκευή), και έχει δουλέψει και 4 ημέρες αργίας, δηλαδή 4 Σάββατα ή Κυριακές. Στο εκκαθαριστικό  σημείωμα της μισθοδοσίας του λοιπόν που λαμβάνει με την πληρωμή του στο τέλος του μήνα...
αναγράφεται ότι έχει δουλέψει μόνο ένα Σάββατο! Οπότε, επειδή το Σάββατο είναι αργία και πληρώνεται και παραπάνω, αμέσως – αμέσως ο υπάλληλος αυτός λαμβάνει περίπου 150 ευρώ λιγότερα, ποσό που αντιστοιχεί σε μείωση 15%-20% του μισθού του!
Το παραπάνω το είδα με τα μάτια μου στα εκκαθαριστικά χαρτιά δύο διαδοχικών μηνών γνωστού μου ξενοδοχοϋπαλλήλου, ο οποίος απορούσε πως γίνεται ο βασικός του μισθός και τα επιδόματα να μην έχουν αλλάξει, αλλά αυτός να πήρε λιγότερα χρήματα από τον προηγούμενο μήνα ενώ είχε δουλέψει ακριβώς τις ίδιες ημέρες! Μάλιστα μου είπε ότι το ίδιο είχε συμβεί με όλους τους υπαλλήλους.
Τότε τον ρώτησα το αυτονόητο: γιατί δεν πήγατε στο λογιστήριο να διαμαρτυρηθείτε, να σας πουν τι έγινε; Και μου απάντησε: Κάποιοι πήγαν, και τους είπαν : ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!
Επειδή εμένα δε μ’ αρέσει, είπα να το κοινοποιήσω. Βέβαια, είμαι σίγουρος ότι οι ξενοδόχοι θα έχουν εφεύρει και άλλους τρόπους να μειώσουν τους μισθούς, που δεν είναι ευρύτερα γνωστοί. Και αυτό τώρα που δεν έχει λήξει η κλαδική σύμβαση.
Φαντάζεστε τι θα γίνει από τις 18 Ιουλίου και μετά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου