ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Δημόσια δήλωση “Πόθεν Έσχες” Θεόφιλου Τρουλλινού

Σε λίγες μέρες λήγει η θητεία των οργάνων του Δ. Ηρακλείου της περιόδου 2007-2010 κι αναλαμβάνουν τα νέα όργανα του «Καλλικρατικού» Δήμου. Λήγει και η δική μου θητεία ως δημοτικού συμβούλου της περιόδου αυτής, επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Ηράκλειο - Ανθρώπινη Πόλη».

Σε συνέντευξη τύπου στις 5 Οκτωβρίου 2006 ως υποψήφιος Δήμαρχος (βλέπε συνημμένο έγγραφο) είχα δηλώσει το «πόθεν έσχες» μου, δημοσιοποιώντας την περιουσιακή κατάσταση και τα εισοδήματα της οικογένειάς μου το 2005, όπως αυτά βεβαιώνονταν στο εκκαθαριστικό σημείωμα της Εφορίας. Δεσμεύτηκα τότε να γνωστοποιώ τις μεταβολές τους και είχα ζητήσει το ίδιο να κάνουν και οι άλλοι υποψήφιοι Δήμαρχοι, πράγμα που δεν έκαναν.

Θεωρούμε πως η πλήρης διαφάνεια και η δημοσιοποίηση του «πόθεν έσχες» των δημοσίων προσώπων είναι επιβεβλημένη, ιδίως σε εποχές σαν αυτή που περνούμε, εποχή γενικευμένης απαξίωσης της πολιτικής και της ενασχόλησης με τα κοινά, αλλά και εποχής ύπαρξης περίεργων και άδηλων πόρων. Αυτό ίσχυε και ισχύει σε υπερθετικό βαθμό γι΄ αυτούς που κατέχουν δημόσια αξιώματα, όπως ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Κουράκης, που ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει δημοσιοποιήσει στους δημότες Ηρακλείου τη δήλωση «πόθεν έσχες» του.

Συνεπής στις δεσμεύσεις μου τότε, με τη λήξη της 4ετούς θητείας μου, δημοσιοποιώ ξανά σήμερα τα εισοδήματά μου και τα περιουσιακά μου στοιχεία:

• Τα περιουσιακά μου στοιχεία δεν έχουν καθόλου μεταβληθεί και είναι ακριβώς όπως περιγράφονταν αναλυτικά το 2006 (βλέπε συνημμένο κείμενο συνέντευξη τύπου της 5.10.2006).

• Εξακολουθώ να μην διαθέτω μετοχές, ομόλογα ή άλλους τίτλους.

• Σας επισυνάπτω το τελευταίο εκκαθαριστικό της Εφορίας που αναφέρεται στα εισοδήματα της οικογένειάς μου κατά το 2009.

Με τη λήξη της θητείας μου θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους της δημοτικής μας κίνησης που στήριξαν τη δουλειά μας τα τέσσερα αυτά χρόνια.

Να μας συγχωρέσουν αν δεν καταφέραμε ν΄ ανταποκριθούμε όσο προσδοκούσαν.

Να είναι όμως όλοι βέβαιοι πως θα συμβάλλουμε όσο μπορούμε και στη νέα δημοτική περίοδο, δίπλα στους εκλεγμένους της κίνησής μας στα νέα όργανα του Δήμου.

Θεόφιλος Τρουλλινός

troulinos1

3 σχόλια:

  1. Ο κ. Τρουλινός είναι πιστεύω ότι καλύτερο έχει περάσει από την Λότζια πλην όμως έχω μικρές απορίες τώρα που διαβάζω το εκκαθαριστικό του. Τι ακίνητα έχει που του αποδίδουν μόνο 500€ στον ίδιο και 200€ στην σύζυγό του; Η σύζυγός του τι ακριβώς επαγγέλλεται για να τυγχάνει να έχει εισόδημα όσο ακριβώς το αφορολόγητο όριο; Το να λέει, ο συμπαθής κατά τα άλλα κ. Τρουλινός, ότι δεν έχει στην κατοχή του μετοχές, ομόλογα ή άλλους τίτλους σημαίνει ότι όσοι έχουν είναι αυτομάτως και απατεώνες;
    Τέλος μιας και μάλλον γνωρίζεις 'Αντίπαλε' τον κ. Τρουλινό θα ήθελα πολύ να μας πεις την δική σου γνώμη για αυτόν.

    Αγκάθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα στοιχεία που δημοσίευσα μου εστάλησαν με email από κάποιον αναγνώστη, αλλά παρουσιάστηκαν και σε συνέντευξη τύπου πριν μερικές ημέρες. Αυτό που παράλειψα να δημοσιεύσω, είναι η δήλωση του κου Τρουλλινού το 2006, όταν εκλέκτηκε δημοτικός σύμβουλος. Δίνω λοιπόν τα στοιχεία που ζητάς, από αυτή τη δήλωση:

    "Κινητή και Ακίνητη περιουσία εμένα του ίδιου και την οικογένειάς μου
    - 2όροφη μονοκατοικία 110 τ.μ στην οδό Ανωπόλεως 34, το πατρικό μου σπίτι, από δωρεά των γονιών μου το 1976.
    - Γκαρσονιέρα 25 τ.μ και αποθήκη 5 τ.μ από αντιπαροχή, επί της οδού Θ. Διακόνου 7, σε οικόπεδο από κληρονομιά της γιαγιάς μου Γαρυφαλιάς Σπυριδάκη – Σκουντάκη το 1990.
    - Ξενώνας 200 τ.μ στο Πετροκέφαλο Μαλεβιζίου, επιχείρηση της γυναίκας μου Νίκης Κουκουνάκη, πρώην δικηγόρου, ο οποίος επισκευάστηκε το 1999 από πωλήσεις περιουσίας μου στην Μεσσαρά και την Αθήνα και επιδοτήθηκε από το πρόγραμμα Leader ΙΙ. (αγροτουρισμός)
    - Δύο μικρές μονοκατοικίες 80 τ.μ συνολικά, στο Πετροκέφαλο Μαλεβιζίου, σε παλιό κτίσμα που επισκευάζεται, από πώληση οικοπέδου στις Βασιλειές.
    Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν οι νόμιμες οικοδομικές άδειες.
    - Ελαιόφυτο 5.150 τ.μ. εντός οικισμού στο Πετροκεφάλι Μεσσαράς, κληρονομιά της γιαγιάς μου το 1975.
    - Ελαιόφυτο 5.850 τ.μ, εκτός οικισμού, στην Αχλάδα, αγορά 2003 στις κόρες μου από τους γονείς μου Γεώργιο κι Ευρυδίκη Τρουλλινού, συνταξιούχους διευθυντές υπηρεσιών του Δημοσίου.
    Πέραν αυτών δεν διαθέτω μετοχές, ομόλογα ή άλλους τίτλους."

    Τέλος, δεν τον γνωρίζω τόσο καλά προσωπικά, όσο από την ενασχόλησή του με τα κοινά της πόλης μας. Θεωρώ ότι είναι ότι πιο "γόνιμο" έχει περάσει από την αντιπολίτευση του δήμου τα τελευταία χρόνια. Αυτό όμως που με παραξενεύει είναι ότι δεν έδωσε καμία αιτιολογία για την απόφασή του να μην κατεβει υποψήφιος, μιας και αρκετός κόσμος τον είχε συμπαθήσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό! Να ανεβάσεις και το πόθεν έσχες του δήμαρχου να το δούμε γιατί ακούγονται πολλές φήμες που πρέπει να διαψευσθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή