ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Ξεκινούν οι εργασίες ανάπλασης στην Ούλαφ Πάλμε

image Τη Δευτέρα 14-3-2011 αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης της οδού Ούλαφ Πάλμε στο Ηράκλειο, σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε ο δήμος Ηρακλείου. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα αποκλειστεί από την κυκλοφορία το τμήμα της οδού από τη διασταύρωση την οδό Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου έως τη συμβολή της με την οδό Σπερχειού.

Η κυκλοφορία των οχημάτων κατά το χρονικό διάστημα των εργασιών θα διεξάγεται, προς νότο(Βασιλειές) δια μέσου των οδών Φωτεινού(η οποία μονοδρομείται με κατεύθυνση προς Παπά Πέτρου Γαβαλά) – Παπά Πέτρου Γαβαλά – Σπερχειού.

Από νότο(Βασιλειές) προς την πόλη του Ηρακλείου από Σπερχειού προς Παπά Πέτρου ΓαβαλάΑνθέωνΛ. Παπαναστασίου ή ΣπερχειούΠαπά Πέτρου Γαβαλά – ΑνθέωνΕθνομαρτύρωνΙωνίας.

Η οδός Παπά Πέτρου Γαβαλά γίνεται διπλής κυκλοφορίας.

Θυμίζω ότι είχε γίνει άλλη μια απόπειρα έναρξης ων εργασιών πριν 2 εβδομάδες, ή οποία σταμάτησε από τους καταστηματάρχες της περιοχής, επειδή δεν ήθελαν να υπάρξει αποκλεισμός της κίνησης σε τμήμα της οδού. Τελικά υπήρξε συμβιβαστική λύση, με το δήμο να αποκλείει μικρότερα σε μήκος τμήματα (περίπου 200μ), και να δεσμεύεται για σύντομη ολοκλήρωση των εργασιών σε κάθε τμήμα.

Το σίγουρο είναι πάντως ότι η συγκεκριμένη οδός χρειάζεται ριζική ανακατασκευή, καθώς τα προβλήματα στο οδόστρωμα είναι πολλά, και σε αρκετά σημεία τα πεζοδρόμια είναι ανύπαρκτα. Τέλος, ο φωτισμός,η δεντροφύτευση και ο αστικός εξοπλισμός που θα τοποθετηθεί θα δώσει άλλη όψη στο δρόμο, και θα αυξήσει την εμπορικότητά του.

6 σχόλια:

  1. Σε καμιά τριετία θα ξαναπεράσουμε από την Ούλαφ Πάλμε. Ελπίζω μόνο μη βάλουν νησίδες και πλατείες και την κάνουνε πιο στενή από ότι ήτανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά τα λέει ο φίλος σχολιαστής. Πεζοδρόμια δε χρειάζονται. Μόνο χώρος για τις ταμπέλες των S/M, των ζαχαροπλαστείων και των ζαντολαστιχάδικων να κάνουμε χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πεζοδρόμια πρέπει να υπάρχουν σε όλους τους δρόμους, όπως και υδροροές για να μην γίνονται λίμνες κάθε φορά που βρέχει. Όμως αν μπει νησίδα στη μέση και παρκάρουν και τα αυτοκίνητα σε κάθε πλευρά ο δρόμος στενεύει και η κυκλοφορία παρακολύεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σύμφωνοι αλλά καιρός είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ξεκινήσουμε από τα αυτονόητα. Δεν σταθμεύουμε εκεί όπου εμποδίζουμε, εκεί που θέτουμε σε κίνδυνο πεζούς αλλά και οδηγούς. Με λίγα λόγια εκεί όπου δεν προβλέπεται η στάθμευση. Ας σταματήσει επιτέλους η γαϊδουριά!

    Ως πότε θα κατασκευάζουμε δρόμους και πεζοδρόμια βάσει της γαϊδουριάς που δέρνει τον έλληνα πολίτη;


    "Ο Αναναίς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπάρχει νησίδα στη μέση. Υπάρχουν πεζοδρόμια γύρω στα 2 μέτρα, και στάθμευση και από τις δύο πλευρές.Και επειδή γίνεται και υπογείωση των δικτύων της ΔΕΗ, και δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης, ευελπιστώ να μην υπάρξουν νέες επεμβάσεις στο δρόμο για πολλά χρόνια...
    Αυτά σε ένα "λογικό" κόσμο, και σε ένα ευνομούμενο κράτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό αυτό. Αρκεί να μην "ξεχάσουν" να συνδέσουνε τις αποχετεύσεις όπως έγινε στην Ιωνίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή