ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Το … κίτρινο είναι μόδα στο Ηράκλειο!

Ότι το κίτρινο είναι μόδα φαίνεται να προσπαθεί να μας πείσει ο Δήμος Ηρακλείου τον τελευταίο καιρό. Μετά τις κίτρινες διαβάσεις πεζών και τα κίτρινα πλαίσια «σκοτώστρες» στα δέντρα, τώρα ήρθαν και τα κίτρινα κολωνάκια να συμπληρώσουν την αισθητική της πόλης μας. Δε γίνεται να μην προσέξει κανείς τις νέες πραγματικά εντυπωσιακές «ενδυματολογικές» προτάσεις του αστικού χώρου που προτείνει ο Δήμος Ηρακλείου.

IMG_4181

Τα κολωνάκια αυτά για πρώτη φορά λανσάρονται στο Ηράκλειο στην οδό Ταξιάρχου Μαρκοπούλου στο ύψος του Αγίου Ματθαίου.

Είναι αλήθεια ότι υπήρχε μεγάλη ανάγκη να τοποθετηθούν κολωνάκια στο συγκεκριμένο, σχετικά πρόσφατα, διαμορφωμένο πεζόδρομο (με ήπια κυκλοφορίας οχημάτων), αφού η παράνομη στάθμευση δημιουργούσε πρόβλημα στην κυκλοφορία των πεζών. Επιτρέψτε μου ωστόσο να αμφιβάλω για την ορθότητα της επιλογή των εμποδίων ως προς την μορφολογία και αισθητική τους, δεδομένου ότι ο πεζόδρομος βρίσκεται εντός των τειχών της πόλης και γειτνιάζει άμεσα με μνημείο (Άγιος Ματθαίος).

Θα έπρεπε, μεταξύ άλλων, ο Δήμος και οι εργαζόμενοι σε αυτόν να γνωρίζουν ότι τα τόσο έντονα χρώματα συνήθως χρησιμοποιούνται είτε, προσωρινά, σε περιπτώσεις ύπαρξης εργοταξίου που δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες για τους πεζούς και τα οχήματα, είτε σε παιδικές χαρές. Ο Δήμος Ηρακλείου όμως, αδιαφορεί για μνημεία, κανόνες και αισθητική και πάντα πρωτοπόρος δημιουργεί νέες τάσεις και στη μόδα του αστικού χώρα!

Eupalinos2810

1 σχόλιο:

  1. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το πρόβλημα δεν είναι τα κίτρινα ή φούξια κολωνάκια. Για μένα το πρόβλημα είναι η ελληνική εφεύρεση της ήπιας κυκλοφορίας οχημάτων σε πεζόδρομο που έχει ως αποτέλεσμα δεκάδες πλάκες σπασμένες σε ένα έργο που κατασκευάστηκε μόλις πριν 3-4 χρόνια! Αν θες να κάνεις πεζόδρομο δεν αφήνεις καθόλου αυτοκίνητα να περνούν. Ο συγκεκριμένος δρόμος για μένα δεν έπρεπε να γίνει πεζόδρομος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή