ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Πατέρα άκουσες τα νέα;

Πατέρα, άκουσες τα νέα ; Το όνειρό σου έγινε πραγματικότητα….Είμαι πρωθυπουργός της Ελλάδας…Μετά από χρόνια μαθητείας δίπλα σου, μετά από χρόνια υπουργείας στις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, τα κατάφερα…

Πατέρα, άκουσες τα νέα; Ο Έλληνας πολίτης με εμπιστεύτηκε. Με εμπιστεύτηκε να μην παγώσω το μισθό του και τη σύνταξή του.Να μην αυξήσω το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους.Να δώσω ώθηση στην επιχείρησή του.Να πετύχω την ανάπτυξη της οικονομίας….

Δεν ήμουν έτοιμος πατέρα…Αλλιώς τα φανταζόμουν τα πράγματα…Πως κυβερνούσες εσύ τόσα χρόνια, και πίναν’ όλοι νερό στ’ όνομά σου; Το χρέος μας έχει ξεφύγει…Δεν μπορώ να βρω λύση…Γι’ αυτό έφερα κάτι κύριους από την Αμερική για να με βοηθήσουν. Εξάλλου, στο Αmerica ξέρουν καλύτερα..

Αλλά στην πατρίδα δεν τους θέλουν πατέρα…Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί..Δεν θέλουν η χώρα μας να πάει μπροστά; Δε θέλουν να μη χρεοκοπήσουμε; Γιατί δεν τους αφήνουν να με βοηθήσουνε; Τι πειράζει αν χάσουν 2 μισθούς; Τι πειράζει αν πληρώσουν παραπάνω φόρους; Μου λένε να πάρω από τις τράπεζες…να βρω τους πολιτικούς που πήραν τις μίζες..Γίνονται αυτά τα πράγματα;

Πατέρα χθες ήταν πρωτομαγιά..Η μέρα των εργαζομένων…Ξεσηκώθηκαν όλοι στις πορείες…χρόνια είχαν να διαδηλώσουν έτσι…Μέχρι και στο φίλο σου τον Απόστολο Κακλαμάνη άρχισαν να  ξεσπάνε..Μα καλά, πως κάνουν έτσι…Δε βλέπουν πως η κατάσταση είναι δύσκολη, Δεν έχουν εθνική συνείδηση αυτοί, όπως εγώ;

Πατέρα, σήμερα τους ανακοίνωσα τα νέα μέτρα…. Πάει ο 13ος και 14ος μισθός στο Δημόσιο.Πάει και η 13η και 14η σύνταξη του Δημοσίου. Τους δίνω βέβαια 500 ευρώ, να έχουν να κάνουν δώρα στα παιδιά τους και στα εγγονάκια τους…Δεν είμαι απάνθρωπος, το σκέφτηκα κι αυτό…Αυξάνω και τους φόρους στα καύσιμα…Καλά, δεν μπορεί επιτέλους ο Έλληνας να περιορίσει τις μετακινήσεις του; Στην Αμερική όλοι πάνε με το bus και το metro.. Στον ιδιωτικό τομέα όμως πατέρα δεν τους έκοψα τίποτα…Κορόιδο είμαι να ενώσω δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους σε ένα κοινό αγώνα; Αυτό τ’ αφήνω για μετά…

Πατέρα, αύριο δεν ξέρω που θα είμαι…Δεν ξέρω πως θα τα πάρει ο κόσμος όλα αυτά…Ίσως πάω με το κανό μου για καμιά βαρκάδα, ίσως πάω κι εγώ σαν το Κώστα για μπάνιο στη Ραφήνα…. Πάντως, ότι και να κάνω πατέρα, θ’ αναρωτιέμαι: γιατί ο κόσμος δεν με δέχεται όπως δέχτηκε εσένα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου