ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Ο διττός σκοπός του φόρου στα χωράφια

image Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα, η κυβέρνηση εξετάζει να επιβάλει φόρο ακινήτων και για τα αγροτεμάχια, για όσους φορολογούμενους δεν είναι κατ΄ επάγγελμα αγρότες. Ο προφανής στόχος είναι η συγκέντρωση φορολογικών εσόδων, τα οποία συνολικά από την ακίνητη περιουσία υπολογίζονται στα 3 δίς, από 2,5 δις που είναι σήμερα με το ΦΜΑΚ και το χαράτσι της ΔΕΗ. Μήπως όμως κρύβεται και κάτι άλλο πίσω από το φόρο αυτό;
Κάνω την εξής απλή σκέψη: Έστω ότι εγώ που δεν είμαι κατ’ επάγγελμα αγρότης, έχω ένα αμπελάκι  που μου έγραψε ο πατέρας μου, και ένα λιόφυτο*. Η γυναίκα μου, επίσης μη αγρότισσα,  έχει και αυτή δυο λιόφυτα. Ως αξία περιουσίας είναι πολύ μικρή, και μη αξιοποιήσιμη με άλλο τρόπο, ειδικά αυτές τις εποχές. Αν επιβληθεί αυτός ο νέος φόρος στα χωράφια...
θα κληθώ κάθε χρόνο να δίνω ένα ποσό, μικρό η μεγάλο δεν ξέρω ακόμα, το οποίο θα προστεθεί στο φόρο για το σπίτι μου αλλά και στον αυξημένο φόρο εισοδήματος. Τι θα κάνω; Θα κρατήσω υπό την κατοχή μου αυτά τα χωράφια, που το μόνο που μου αποδίδουν είναι το λάδι της χρονιάς μου; Και θα πληρώνω χρυσό αυτό το λάδι, αφού ο φόρος θα είναι σίγουρα πιο υψηλός από το κόστος παραγωγής του λαδιού; Όχι φυσικά!! Θα τα πουλήσω όσο – όσο!!!
Και ποιος θα τα αγοράσει τα χωράφια αυτά; Μα, κάποιος που έχει χρήματα για επενδύσεις, φυσικά! Κάποιος πιθανότατα από το εξωτερικό, Γερμανός, Ρώσσος, Κινέζος, κλπ, ή κάποιος ντόπιος μεσίτης για λογαριασμό τους. Και, σε ένα – δυό χρόνια, που θα έχει (ξε)πουληθεί όλη η γύρω περιοχή θα ακούσουμε το νέο για τη μεγάλη, πράσινη επένδυση! Και θα δούμε να φυτρώνουν στα χωράφια που κάποτε μας άνηκαν, και που δώσαμε όσο-όσο για να γλυτώσουμε τους φόρους, ανεμογεννήτριες και τεράστιοι καθρέπτες!
Και για όσους νομίζουν ότι η σκέψη αυτή είναι ακραία, τους παραπέμπω στο καταπληκτικό βίντεο του Μάριου Διονέλη από το politestv.gr που αφορά στο χωριό Σίττανος της Σητείας, με τίτλο “Το ηλεκτρικό χωριό
* λιόφυτο = ελαιώνας

1 σχόλιο:

  1. Καθόλου ακραία σκέψη.
    Και αν σκεφτεί κανείς ότι σχεδιάζεται και η πώληση ΔΕΗ, ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ, η ενέργεια δηλαδή είναι μια καλή αγορά για τα κοράκια, τότε περιοχές όπως η Κρήτη θα πληγούν άσχημα από την ανάπτυξη.

    Το βίντεο είναι ένα καλό παράδειγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή