ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Το μαρτύριο του Αθανάσιου Διάκου.

Στην αθηναϊκή εφημερίδα «Αυγή» του 1867 δημοσιεύτηκε, με την ευ­καιρία ειδησεογραφίας για τον ανδριάντα του Αθανασίου Διάκου, πού είχε υποστεί, όπως είναι γνωστό, αυτό το μαρτύριο μετά την αιχμαλωσία του Στην Αλαμάνα, περιγραφή διοβελισμού με κάποια διαφορά στη διαδικα­σία κυρίως στον τρόπο πού οι δήμιοι ακινητοποιούσαν το θύμα:

«Ζών ο κατάδικος ετίθετο επί ανεστραμμένου σάγματος ύπτιος, δεδεμένος χείρας και πόδας, δύο δε ρωμαλέοι δήμιοι εκάθηντο έπ’ αυτού, τρίτος εστήριζεν εις τον πρωκτόν ξύλινον οβελόν όμοιον με τάς σούβλας ας μεταχειριζόμεθα δια το ψήσιμον των αρνιών του Πάσχα, και ....
τέταρτος δια σιδηράς ή ξύλινης σφύρας εκτύπα το οπίσθιον του οβελού, εωσούν ή ακωκή εξήρχετο εκ της κεφαλής ή εκ θατέρας των ωμοπλατών καθ' ην τυχαίως ελάμβανε διεύθυνσιν. Εάν ο οβελός εξήρχετο εκ της κεφαλής ή της αριστεράς ωμο­πλάτης ο ούτω βασανιζόμενος απέθνησκε μετ' ολίγον, εάν δε εκ τής δεξιάς έζη και τρεις και τεσσάρας ημέρας. Τρεις όλας ημέρας εβασανίσθη ούτως ο αείμνηστος Διάκος και ήθελε βασανισθή έτι πλέον εάν εξ οίκτου δεν τω «έθραυε δια σφαίρας το κρανίον εις άτακτος».

ΒΙΒΛ. ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΧΟΛΙΟ: Τον ήρωα αυτόν το Φεστιβάλ Αθηνών και κάποια κυρία  Κιτσοπούλου αποφάσισαν να 
διασύρουν...
Πηγή

24 σχόλια:

  1. Από την εισαγωγή του ίδιου βιβλίου :

    ''... Το κρατικό ή εθνικό συμφέρον, η ενιαία και μονολιθική πίστη, η προστασία της κοινωνικής ευρυθμίας υπήρξαν και είναι προσωπεία για τον εξωραϊσμό ή την ιδεολογική επένδυση κάθε αυταρχισμού. Ακόμα και σε χώρες με φιλελεύθερη παράδοση και δημοκρατικούς θεσμούς τα βασανιστήρια, ως ανακριτική μέθοδος και ανομολόγητος κολασμός, συνεχίζονται με την πασίγνωση επιχειρηματολογία: "πάταξη του εγκλήματος", "εθνική ασφάλεια", "προστασία του καθεστώτος" ή του "κοινωνικού συνόλου", "εξουδετέρωση τρομοκρατών", κλπ., κ.λ.π ....''

    Φαίνεται πως ο Σιμόπουλος έχει ξεκάθαρη στάση απέναντι στους παραχαράκτες της ιστορίας, στη χρήση γεγονότων άκριτα από τους εθνολάγνους για να ξαμολήσουν τα μισανθρωπιστικά τους βέλη και να στηρίξουν τα ιδεολογήματά τους. Προειδοποιεί πως η εξουσία χτίζει έναν εθνικιστικό φανατισμό και εδραιώνεται πάνω σε αυτόν, ειδικά σε περιόδους κοινωνικών κρίσεων.

    Και η αρχή για εμάς είναι αυτός ο παλαιός μύθος (εκ Βαυαρών και συμμαχικών δυνάμεων προερχόμενος) πάνω στον οποίο στηρίχθηκε το ελληνικό έθνος-κράτος : η αιωνιότητα του ελληνικού έθνους. Πως αλλιώς θα γινόταν η ομογενοποίηση τόσων διαφορετικών διάσπαρτων και υπό παρακμή οθωμανικών φέουδων ώστε να αναδυθεί η νέα αστική τάξη;

    Είστε επικίνδυνοι για Έλληνες και ξένους. Ασχοληθείτε με κανά μελό μυθιστόρημα καλύτερα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το βιολι σου εσυ proxime...
    Για τον Αθ. Διακο γραφει, το γυριζεις- το γυριζεις το πας αλλου..
    Σα πολλα αποθημενα δεν εχεις?
    Εχεις γινει γραφικος!
    Αμε παιδι μου να ζησεις στην Αλβανια εκει, αφου δεν σε χωραει Η Ελλαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Αλβανία γράφω.
      Αλλά και πάλι στην μαλακία αντιστέκομαι.

      Ειδικά όταν πρόκειται για εθνικιστικές ονειρώξεις.

      Διαγραφή
    2. Αν θεωρουμαι εθνικιστης (σε ολους οσους σου απαντουν, εχεις βαλει αυτη τη ταμπελα - προβλεψιμος πια) λοιπον το προτιμω παρα να θεωρουμαι κατι χειροτερο... ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ σαν εσενα!

      Διαγραφή
    3. Παρακάλεσα όχι επιθέσεις ο ένας στον άλλο. Σταματήστε το τώρα. μη με αναγκάσετε να διαγράψω και αυτή την ανάρτηση και να απενεργοποιήσω τα σχόλια παρακαλω...

      Διαγραφή
  3. Θα παρακαλούσα να σταματήσουν οι επιθέσεις από αναγνώστη σε άλλο αναγνώστη. Η προηγούμενη ανάρτηση που το κακό παραέγινε με τα "σχόλια", διαγράφηκε από το ιστολόγιο, μετά από σύμφωνη γνώμη και της κας Ματαλλιωτάκη . Η αντιπαράθεση απόψεων είναι ένα ζητούμενο για το ιστολόγιο, αλλά με κόσμιο τρόπο και ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ. Αν συνεχιστεί αυτό και σε αυτή την ανάρτηση θα διαγραφεί και αυτή. Παρακαλώ σεβαστείτε το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αξιότιμοι αντίπαλοι συγχαρητήρια για την ανωτερότητα σας. Αφού επιτρέπετε τη δημοσίευση ενός κατάπτυστου κειμένου γεμάτου ύβρεις και γενικότερα προσβολές της τιμής ενός ανθρώπου, τη διαγράφετε μετέπειτα λόγω προσωπικών αντιπαραθέσεων. Λογοκρίνετε δηλαδή τα σχόλια για ένα λόγο ήσσονος σημασίας (προσωπικές επιθέσεις) τη στιγμή που φιλοξενείτε ένα κείμενο το οποίο αν είχε δημοσιευθεί στον Τύπο θα επέσυρε αγωγή για προσβολή της προσωπικότητας (57 Α.Κ) αλλά και ποινικές ευθύνες 361-363 Π.Κ...Αν πω ότι η πράξη σας ενέχει υποκρισία, θα θεωρηθεί προσωπική επίθεση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να μην έπρεπε να επιτρέψω τη δημοσίευση της ανάρτησης. Το έκανα όμως επειδή δε μου αρέσει να λογοκρινω, ειδικά μια δημοσιογράφο που προσφέρθηκε να γράφει στο ιστολόγιο μου. Ίσως να έπρεπε να μην επιτρέψω την ανάρτηση λόγω λεξιλογιου, όχι λόγω απόψεων. Δεν μπορούσα όμως να φανταστώ οτι θα προκαλέσει προσωπικές επιθέσεις μεταξύ αναγνωστών και συντακτριας, και αναγνωστών μεταξύ τους. Όταν πλέον δεν πήγαινε άλλο, την έσβησα. Αυτό είναι το ιστορικό και η αιτιολογία. εσυ τώρα μπορείς να πιστεύεις ότι θες, θεωρητικά είμαστε ελεύθερη χώρα.
      Όσο για το περιεχόμενο του κειμένου, η κα Ματαλλιωτάκη νομίζω ότι έχει την ευθύνη ως συντάκτης, όχι εγώ.
      Πάντως εγώ δε θεωρώ ότι το σχόλιο σου αποτελεί επίθεση προς εμένα. Κριτική είναι, τη δέχομαι και απαντώ. Αν ήταν έτσι και τα υπόλοιπα σχόλια δε θα υπήρχε πρόβλημα.

      Διαγραφή
  5. Η στάση σου είναι πλήρως αντιφατική και η αντίφαση έγκειται σε δύο κυρίως σημεία (αλληλένδετα και σε ένα βαθμό αλληλοκαλυπτόμενα) :
    α.Από τη μια θεωρείς ότι η απρέπεια είναι θέμα λεξιλογίου. Δηλαδή αν έθιγε την υπόληψη της σκηνοθέτιδας με άλλες εκφράσεις (γιατί αυτό ήταν το πνεύμα του κειμένου, να προσβάλλει -κάτι που το αποδείκνυε και ο τίτλος του)δε θα έμπαινες σε διαδικασία λογοκρισίας. Από την άλλη με το να λογοκρίνεις τα σχόλια (όπου δεν υπήρχαν ως επί το πλείστον ύβρεις, κυρίως ειρωνείες) θεωρείς ότι η απρέπεια είναι και θέμα περιεχομένου. Κρίνεις δηλαδή με δύο μέτρα και δύο σταθμά.
    β.Λες ότι δε σου αρέσει να λογοκρίνεις τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία λογοκρισίας για ένα θέμα ήσσονος σημασίας (προσωπικές επιθέσεις) τη στιγμή που ΩΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (έστω) η ανάρτηση ήταν ολόκληρη μια προσωπική επίθεση. Επομένως δεν κατάλαβα την τοποθέτηση σου, λογοκρίνεις τελικά κείμενα με καθωσπρέπει λεξιλόγιο (αλλά απρεπή λόγω περιεχομένου) ή όχι;
    Τέλος, το να λες ότι ένα τέτοιο κείμενο το οποίο και τυπικά (λόγω λεξιλογίου) και ουσιαστικά (λόγω προσβολής της σκηνοθέτιδας) δεν περίμενες ότι θα προκαλέσει τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις μου φαίνεται φαιδρό. Είναι σα να λες ότι μια γυναίκα θα έβγαινε με τα εσώρουχα στο δρόμο και δε θα περίμενε να ακούσει (μεταξύ άλλων) και χυδαίες εκφράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό λοιπόν έκανε και η "καλλιτέχνης" για την οποία αναλάβατε τον ρόλο του δικηγόρου:
    "Βγηκε στον δρόμο γυμνή" με τις απόψεις της φυσικά...τι περίμενε λοιπόν, πως δεν θα ακούσει χυδαίες εκφράσεις αφού η ίδια ολάκερη είναι μια χυδαιότητα...
    Αλήθεια, μη μου πείτε πως δεν ξέρετε τις προτροπές της προς άπαντες του Έλληνες γονείς περι συνευρέσεως με ωραίους μαύρους...αυτά αναρωτιέμαι δεν σας πείραξαν;;;;;;;
    Κι επιτέλους εδώ είναι μια άλλη ανάρτηση, τόσο πάθος να την υπερασπιστείτε που μπερδέψατε τα πράγματα;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7 Σεπτεμβρίου 2012 9:42 π.μ.
    Άντε να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου τι θέλεις να γράψεις για να μάθουμε κι εμείς στο τέλος χο χο χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος7 Σεπτεμβρίου 2012 9:42 π.μ.
    Άντε να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου τι θέλεις να γράψεις για να μάθουμε κι εμείς στο τέλος χο χο χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε στο διαχειριστή απευθύνθηκα και στα περί λογοκρισίας μια ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ έθιξε το ζήτημα σε ΑΥΤΟ το άρθρο..(Βιάστηκες λίγο να απαντήσεις και δεν το πρόσεξες, δεν πειράζει τα κάνουμε αυτά τα λάθη εμείς οι δικηγόροι).Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο αυτό που θέλω να γράψω και απευθύνομαι στον ίδιο. Λοιπόν μέχρι να μας ξεκαθαρίσει τι λογοκρίνει και τι όχι, πήγαινε μέχρι το καφενείο των φιλάθλων που τα λένε πιο απλά,ξέρεις εσύ τώρα στη γλώσσα των φίλων σου, για να μπορείς να τα καταλάβεις...Άντε πουλάκι μου, μη μας λογοκρίνει λόγω προσωπικών επιθέσεων και τους δύο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://filonoi.gr/na-sas-do-ston-kaiada/

    Ap oti blepo omos ta lene polloi, se pion tha protokanei minisi i kallitexnis; xaxaxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε τράβα πρώτος εσύ και μόλις φας την καμπανιά, μετά θα σου τραγουδάνε οι φίλοι σου (με το ανάλογο λουκ, ξέρεις μαύρα κολλητά μπουζάκια και γραμμωμένα μπράτστα)"επέσατε θύματα αδέλφια εσείς σε άνιση πάλη και αγώνα"
      αααα ξέχασα αυτό είναι θολοκουλταριάκο αριστερό, ραντίσου με αγιασμό να γιάνεις τώρα που το διάβασες...

      Διαγραφή
  11. Αι στην ευχή πια, δεξιά κι αριστερά φασιστόμουτρα τα ίδια σ@@@@τα είστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον κυανόκρανο, πολιτισμένο, ανώτερο φίλο μας...Δε μου λες όποιος υποστηρίζει την ελευθερία της τέχνης είναι για σένα αριστερό φασιστόμουτρο, ε;;; όχι τόση ουδετερότητα φίλε γιατί κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς Κόφι ...Αννάν...Έχεις όμως μπόνους την ελευθερία φιλοξενίας από τον συντάκτη που του αρέσουν οι ψύχραιμες φωνές σαν τη δικιά σου (ξέρεις σκ@@@ κλπ)...

      Διαγραφή
  12. ελευθερία της τεχνης ειναι να εξευτελιζεις εθνικά σύμβολα κι ανθρώπους που έδωσαν την ζωή τους για την ουσιαστικη ελευθερία;;;;;;
    Μπααααααααααα....δεν το ξέραμε.
    Κι αν τέλος πάντων σε ενοχλεί τόσο η βωμολοχία, γιατι δεν σε ενοχλεί η βωμολοχία της κυρίας που ανέλαβες την υπεράσπιση;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτσι φίλε δείξε ποιός είσαι που μου το παίζεις και καλά των ίσων αποστάσεων, και μιλάς για αριστερούς φασίστες...όσο τα περί δικηγόρων τα είπαμε και παραπάνω, το ήπιες το καφεδάκι με τους φίλους τους τους φιλάθλους και επέστρεψες δριμύτερος;;Άντε λοιπόν κάντε μια επιτροπή λογοκρισίας και όταν έρθουν οι Άγιες μέρες της Χούντας που περιμένετε , θα λογοκρίνετε με την ησυχία σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κύριε διαχειριστά θα το εκτιμούσα αν απαντούσατε στα ερωτήματα περί αντιφάσεων και μεροληπτικής συμπεριφοράς εκ μέρους σας,και αν ξεκαθαρίζατε τα περί απρέπειας τα οποία ετέθησαν στην αρχή της ανάρτησης διότι κάποιοι ανυποψίαστοι (και ουδόλως η κα Ρίκη) το πάνε φυρί-φυρί να μας λογοκρίνετε και πάλι συλλήβδην...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε ή κυρία δικηγόρε,
    δεν είπα ακριβώς ότι η απρέπεια είναι ΜΟΝΟ θέμα λεξιλογίου. Όμως η ουσία των λεγομένων της κας Ματαλλιωτάκη και το αν θίγει ή όχι την κα Κιτσοπούλου με αξιόποινο ή άλλο τρόπο, δεν αφορούν εμένα. Δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για το τι γράφει η κα Ματαλλιωτάκη. Πιστεύω, μάλλον είμαι σίγουρος, ότι αναλαμβάνει η ίδια την ευθύνη των όσων γράφει, και πιθανότατα τα υποστηρίζει ακόμα και σήμερα. Εγώ όμως θέλω στο ιστολόγιό μου να μη γράφονται βρισιές. Μπορεί να είμαστε μεγάλα παιδιά όλοι μας, αλλά δε μου αρέσει. Πως να το κάνουμε δηλαδή; ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Εξάλλου, υπάρχουν τόσοι τρόποι να πεις ακριβώς αυτό που θες, χωρίς να χρησιμοποιήσεις βωμολοχίες. Δόξα το θεό η ελληνική γλώσσα μας δίνει αυτή τη δυνατότητα.
    Δεν έχω καμία όρεξη δε να απολογηθώ για τους κανόνες που έχω ξεκαθαρίσει και θέσει για το σχολιασμό των αναρτήσεων, και που αναγράφονται και στη δεξιά στήλη του ιστολογίου: δεν επιτρέπονται βρισιές, προσυλητισμός και άσχετα σχόλια. Προσθέτω και άλλον ένα μετά από αυτές τις αναρτήσεις: ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ.
    Θέλω να γίνονται σχόλια, τα επιζητώ, αλλά με κόσμιο τρόπο και ως αντιπαράθεση ιδεών και απόψεων και όχι προσώπων.
    Εδώ είναι το τετραδιάκι μου, που γράφω αυτά που σκέφτομαι. Σε κάποιους αρέσει και το διαβάζουν, σε κάποιους άλλους όχι. Δεν επιζητώ αναγνωσιμότητα, δεν πληρώνομαι γι' αυτά που γράφω, δεν έχω διαφημισεις. Το κάνω για εκτόνωση,για να γλυτώσω καμιά επίσκεψη στον ψυχολόγο και για να αναδείξω κάποια τοπικά ζητήματα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο γνωρίζω... Μου έχουν κάνει κριτική πολλές φορές, και φυσικά το έχω δεχτεί κι έχω απαντήσει, χωρίς να σβήσω τίποτα.
    Και με αυτή τη φράση θα τελειώσω την απολογία μου κε κατήγορε. Θα πρότεινα να αρκεστείτε σε αυτά που γράφω, και να μην προχωρήσετε σε δευτερολογία, θεωρώ ότι και οι δύο έχουμε ολοκληρώσει τις αγορεύσεις μας.
    Ας βγάλουν οι αναγνώστες την ετυμηγορία τους και ας αποφασίσουν αν θέλουν να διαβάζουν και να συμμετέχουν σε αυτό το ιστολόγιο με αυτούς τους κανόνες που έχουν τεθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάλιστα κύριε εισαγγελευ η ειρωνεία σας δείχνει το σεβασμό που αξιώνετε από τους γράφοντες!Μήπως τελικά δεν είστε τόσο ανώτερος όσο θέλετε να δείχνετε;
    1.οι λέξεις και φράσεις 'βρώμα , ξύρισε το ***σου κρίθηκαν άξιες ανάρτησης επειδή ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ, κατανοητό και καθόλου αντιφατικό
    2.Αναρτήσατε ένα κείμενο το οποίο είναι ΟΛΟΚΛΗΡΟ στην ουσία του μια προσωπική επίθεση επειδή ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ και τις αντιπαραθέσεις ανάμεσα σε πρόσωπα επίσης καθόλου αντιφατικό
    3.Έπρεπε να έχω καταλάβει διαβάζοντας τους κανόνες στα δεξιά ότι οι υβριστικές εκφράσεις σας ενοχλούν μόνο στα σχόλια και όχι στις αναρτήσεις για αυτό το λόγο και δημοσιεύσατε αυτό το αριστούργημα.Δε μπορώ να πω, εδώ όντως δράσατε σύμφωνα με τις διακηρύξεις σας
    4.Αξιώνετε σεβασμό και έλλειψη προσωπικών αντιπαραθέσεων τη στιγμή που με το αμέσως προηγούμενο σχόλιο ειρωνεύεστε στο έπακρον.Μήπως τελικά δεν είστε τόσο υπεράνω όσο νομίζετε;
    5.Το θέμα της ανάρτησης της κας Ρίκης κατά τη γνώμη σου πάντα είναι θέμα δικό της, το θέμα των αναρτήσεων των κοινών θνητών (των εμπαθών κοινών θνητών με τους οποίους δεν προσομοιάζεις καθόλου)είναι θέμα ΔΙΚΟ ΣΟΥ όμως για αυτό και τις λογοκρίνεις, έτσι δεν είναι
    6.Σημείωση : σε περίπτωση που εκτός από το τετραδιάκι βγάλεις μεθαύριο και καμιά φυλλαδίτσα να είσαι ενήμερος ότι ευθύνη έχει ΚΑΙ ο εκδότης, μη σε δούμε πίσω από τίποτα καγκελάκια ;)
    7.Το να επιτρέπεις την ανάρτηση ενός τόσο ακραίου κειμένου (και τύποις και ουσία)και μετά να λες "κακά παιδιά θα σας μαλώσω" μάλλον αυτοεκτίθεσαι...Υπάρχει άλλωστε ένα πολύ ωραίο κωμικό σκετσάκι όπου μια κυρία προβόκαρε τους πάντες να μιλήσουν και μόλις μιλούσαν παρίστανε την ανώτερη , δες το και αν έχεις λίγο αυτοκριτική θα γελάσεις
    Ελπίζω και γω μην τριτολογήσεις, νομίζω άλλωστε ο λόγος σου ήταν μεστός και κυρίως άρθηκαν δια της απολογίας σου όλες οι αντιφάσεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό είναι να τηρούνται αυτοί οι κανόνες. Όσο το δυνατόν να απαντάμε στην ουσία του άρθρου ή των σχολίων.Γιατί λέγονται ενδιαφέροντα πράγματα και βγαίνουν ακόμα πιο ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Προτού κάποιος αρχίσει να σχολιάζει, ας ξανακοιτάξει λίγο τα επιχειρήματά του. Αρκετά με διαλόγους ΄΄Ανίτα Πάνια ποτίσαμε΄΄, ας κάνουμε μια προσπάθεια να ξεφύγουμε έστω από κατί.

    Εγώ όμως θέλω στο ιστολόγιό μου να μη γράφονται βρισιές.
    Αντίπαλε, εδώ από τον κανόνα ξέφυγε η κυρία Ματαλλιωτάκη εξ΄αρχής. Κακώς βέβαια που διαγράφηκαν το άρθρο της και τα σχόλια, ως παράδειγμα για το που αρχίσανε οι βωμολοχίες. Έπρεπε να μείνει ως δείγμα γραφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε αν θυμάσαι καλά, στα σχόλια οι βωμολοχίες ήταν ελάχιστες.Αυτό που ενόχλησε το διαχειριστή ήταν η προσωπική αντιπαράθεση..Νομίζω το λέει και ο ίδιος ξεκάθαρα.Παράδοξο βέβαια για κάποιον που αρχικά επιτρέπει την ανάρτηση ενός κειμένου που είναι ολόκληρο μια σφοδρή επίθεση, αλλά ιστολόγιο του είναι ό,τι γουστάρει κάνει...(και λέει)

      Διαγραφή