Αγαπημένα βιντεάκια

Loading...
ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

Πρεμιέρα πανελλαδικών εξετάσεων: Ψυχραιμία!!!!!

Πρεμιέρα πανελλαδικών εξετάσεων σήμερα!!! Περίπου 93.000 (+ 10.000 της κατηγορίας του 10% ) υποψήφιοι θα διαγωνιστούν για 80.000 θέσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δηλαδή 3 στους 4 περνάνε (για να μην πω 4 στους 5)!!! Αυτό πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι υποψήφιοι και οι οικογένειές τους , ώστε να μειωθεί λίγο το άγχος και η αγωνία τους, που τις μέρες αυτές χτυπάει “κόκκινο”….

Να επιστήσω την προσοχή φέτος στους «πονηρούς» υποψηφίους, καθώς το υπουργείο Παιδείας έχει θεσπίσει αυστηρότατες κυρώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με το υπουργείο:

«Αν ο μαθητής που εξετάζεται σε εθνικό επίπεδο φέρει μαζί του στην αίθουσα στην οποία εξετάζεται αντικείμενο ή μέσο αντιγραφής ή αντιγράφει κατά τη διάρκεια της εξέτασης από βιβλίο ή οποιουδήποτε είδους σημειώσεις ή από γραπτό δοκίμιο άλλου εξεταζομένου, ή θορυβεί και δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις των επιτηρητών επιχειρώντας να αντιγράψει ή εμποδίζοντας την εξέταση άλλων εξεταζομένων ή δολιεύεται με άλλον τρόπο την εξέτασή του, απομακρύνεται από την αίθουσα εξέτασης με αιτιολογημένη απόφαση της λυκειακής επιτροπής και το γραπτό δοκίμιο βαθμολογείται από τη λυκειακή επιτροπή με τον κατώτερο βαθμό μηδέν (0)» .

Αυτά για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεων…

Τώρα ας έρθω στα σπουδαιότερα…Με δεδομένη την εμπειρία μου από αυτές τις εξετάσεις (δύο φορές) , αλλά και την επαγγελματική μου πορεία έως σήμερα σε σχέση με συνομήλικούς μου που δεν έτυχε να επιτύχουν στις Πανελλαδικές, θα ήθελα να εκθέσω την προσωπική μου άποψη για το τι μπορεί αυτές (οι εξετάσεις) να σημαίνουν για τη μετέπειτα ζωή του υποψηφίου…

Με μία φράση: αν δεν πετύχετε, δε χάλασε ο κόσμος. Μπορεί να είναι και για καλό…

Και εξηγούμαι: ένας υποψήφιος μπορεί να πετύχει είτε με την πρώτη, είτε με τη δεύτερη προσπάθεια…Θα κάνει και 4-6 χρόνια για να τελειώσει τη σχολή, η οποία πολλές φορές δεν είναι και από αυτές που είχε στις πρώτες επιλογές του…Αν είναι άντρας, θα πρέπει να πάει και φαντάρος.. Και, ανάλογα με τον επαγγελματικό κλάδο, μπορεί να κάνει και κάποιο μεταπτυχιακό. Έτσι, θα εισέλθει στην αγορά εργασίας (αν είναι τόοοσο τυχερός να βρει αμέσως δουλειά) σε ηλικία 24-26 ετών…Τα χρόνια αυτά, θα πρέπει τα υπέρογκα έξοδα σπουδών (ενοίκια, λογαριασμοί ΔΕΚΟ, εισιτήρια, διατροφή κλπ) να τα επωμιστούν οι γονείς του…Βέβαια δεν είναι και δεδομένο ότι όλοι οι διπλωματούχοι και οι πτυχιούχοι θα βρουν δουλειά, και μάλιστα αμέσως. Στις μέρες μας ειδικά, η ανεργία στους πτυχιούχους είναι αρκετά μεγάλη. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, το πτυχίο ή το μεταπτυχιακό αποτελεί τροχοπέδη στην πρόσληψη κάποιου, καθώς οι αμοιβές του είναι μεγαλύτερες…Και αυτό από καθαρά επαγγελματική άποψη. Γιατί την χρονική αυτή καθυστέρηση στα επαγγελματικά, ακολουθεί αντίστοιχη και στην προσωπική ζωή, δηλαδή στη δημιουργία οικογένειας.

Στον αντίποδα, κάποιος που είτε δεν πέτυχε είτε δεν έδωσε εξετάσεις, και έκανε κάποια δική του δουλειά (και πάλι με τη βοήθεια των γονιών του), ή πήγε σε κάποιο ΙΕΚ (2ετής φοίτηση) , ή δούλεψε σε κάποιον τεχνίτη κι έμαθε την τέχνη, μπαίνει πολύ γρηγορότερα στην αγορά εργασίας, και δημιουργεί πιο γρήγορα οικογένεια . Σε αρκετές περιπτώσεις δε, οι οικονομικές του απολαβές είναι αρκετά καλές, ίσως και μεγαλύτερες από πολλών «σπουδασμένων»…

Βέβαια διαφορετικά παραδείγματα υπάρχουν και για τις δύο κατηγορίες: και πτυχιούχοι που έχουν αποκτήσει πολύ μεγάλη περιουσία από τη δουλειά τους, και μη πτυχιούχοι που δεν έχουν καταφέρει και πολλά στη ζωή τους… Στο που θα καταλήξει ο καθένας μας, δεν παίζει ρόλο μόνο η επιτυχία ή η αποτυχία στις Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και ένα σωρό άλλοι λόγοι…Ενδεικτικά αναφέρω: οικονομικό υπόβαθρο, γνωριμίες, και πολύ πολύ τύχη…

Έχουμε φύγει λοιπόν από τις εποχές που ο «σπουδασμένος» είχε μεγαλύτερο κύρος και κυρίως, καλύτερη οικονομική κατάσταση….Αυτό όμως που σίγουρα αποκτά ένας φοιτητής στα (περισσότερα) Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα είναι εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, αλλά κυρίως ένα διαφορετικό, πιο ορθολογικό τρόπο σκέψης. Όμως , αυτά μπορούν να αποκτηθούν και εκτός ιδρυμάτων , αρκεί ο καθένας να έχει την όρεξη να απορροφήσει τις γνώσεις που πλέον κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο, και απέχουν μόνο ένα κλικ απ’ τον καθένα μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου