ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΔΕΗ Α.Ε. και διακοπές ρεύματος

Όλοι παρατηρήσαμε για μια φορά ακόμα, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κακοκαιρίας, πολύωρες διακοπές στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Για κάποιες περιοχές αναιρείται η υποχρέωση , συνταγματικά νομίζω κατοχυρωμένη, για αδιάλειπτη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας με ολέθριες συνέπειες οικονομικές και κοινωνικές σε επιχειρήσεις αλλά και στην καθημερινότητα του απλού ανθρώπου. Και σχεδόν πάντα οι διακοπές γίνονται όταν η ζήτηση είναι αυξημένη…

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Πριν από μια δεκαπενταετία σχετικά συχνά βλέπαμε προς το τέλος του καλοκαιριού και αρχές Φθινοπώρου συνεργεία της ΔΕΗ να....

 πλένουν τους εναέριους υποσταθμούς για να προλάβουν τις πρώτες ασθενείς βροχούλες ή και τις υγρασίες που προκαλούσαν βραχυκυκλώματα στους υποσταθμούς και συνεπώς πολύωρες διακοπές. Μάλιστα οι μεγάλοι πυλώνες πλένονταν με τη βοήθεια ελικοπτέρων… Τώρα πια η εικόνα αυτή έχει εξαλειφτεί. Τα συνεργεία της ΔΕΗ Α.Ε. πια, τα ελάχιστα που υπάρχουν, πηγαίνουν να αποκαταστήσουν τις βλάβες, μεγάλο μέρος των οποίων προκαλείται λόγω της ανύπαρκτης συντήρησης. Η ΔΕΗ ΑΕ δεν προλαμβάνει τις βλάβες αλλά προσπαθεί να τις διορθώσει αδιαφορώντας για τις όποιες συνέπειες.
Ούτε οι απαραίτητες αναβαθμίσεις των δικτύων της ΔΕΗ ΑΕ γίνονται, μόνον όταν κάποιος Δήμος πληρώσει για την υπογείωση των εναέριων δικτύων. Τότε στο κόστος υπογείωσης περιλαμβάνεται και το κόστος αναβάθμισης. Στις περιοχές που δεν έχει γίνει υπογείωση με επιβάρυνση άλλου φορέα εκτός της ΔΕΗ ΑΕ, τα πεπαλαιωμένα δίκτυα προσπαθούν να υποστηρίξουν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες της περιοχής σε ενέργεια. Έτσι, όταν η ζήτηση αυξηθεί σημαντικά, όπως γίνεται σε μεγάλη κακοκαιρία ή τις πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού, η ΔΕΗ ΑΕ κάνει προγραμματισμένες διακοπές για να μειώσει τη ζήτηση βγάζοντας ελεγχόμενα κάποιες περιοχές εκτός ή απλά τα καλώδια «σκάνε» και τότε λόγω της βλάβης και με την ευκαιρία αυτή κάνουν μια στοιχειώδη αναβάθμιση. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο καταναλωτής πληρώνει κάθε μέρα και πιο ακριβά την ηλεκτρική ενέργεια. Μάλιστα αν ο λογαριασμός είναι μεγάλος και δεν πληρωθεί εγκαίρως ,10 ημέρες μετά τη λήξη, του δίδεται στον εργολάβο για να προχωρήσει σε διακοπή….
Για όλα αυτά βέβαια σε καμία περίπτωση δε φταίει ο απλός εργαζόμενος ο οποίος με λύπη παρακολουθεί την απαξίωση της ΔΕΗ. Οι αποφάσεις για το πόσα χρήματα θα δοθούν στη συντήρηση ή στην αναβάθμιση των δικτύων δεν είναι δική του δουλειά. Άλλοι αποφασίζουν γι αυτά όπως και για τη μείωση του προσωπικού.
Η ΔΕΗ έχει πολλούς εργαζόμενους και πρέπει πιθανότατα να μειωθούν. Δε γίνεται όμως να μειώνεται το τεχνικό προσωπικό σε μια κατεξοχήν τεχνική εταιρεία, και να υπάρχει απαίτηση το παραγόμενο τεχνικό έργο να αυξηθεί…
Πιθανότατα λοιπόν η απαξίωση αυτή της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού να είναι απαραίτητη ώστε όταν προχωρήσουν στην πλήρη πώληση της εταιρείας, απελπισμένος πια ο κόσμος από την κακή παροχή υπηρεσιών, να δεχτεί την πώληση σαν λύτρωση..

2 σχόλια:

  1. na meiwthei to proswpiko pou kathetai sta grafeia kai na paroun texnikous! kai as stamathsoun na mpainoun me visma giati kserw polla atoma pou exoun mpei etsi me meso,akoma kai prosfata...
    aparadexta pragmata kai mas vgazoun apo ta rouxa mas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι ένας από τους κατοίκους περιοχών που συχνά "προγραμματίζονται" για διακοπή ρεύματος και άλλοτε τυχαίνει απλώς να μας κόβεται το ρεύμα λόγω βλαβών. Η κατάσταση είναι πραγματικά δραματική, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιοι έχουμε και τα γραφεία μας σε αυτές τις περιοχές, οπότε δεν μπορούμε καν να εργαστούμε. Είναι όμως ενδεικτική η κατάσταση που επικρατεί σε όλο το Δημόσιο Τομέα, απλά τα χάλια της ΔΕΗ τα εισπράττουμε πιο άμεσα. Απογοήτευση και οργή, οι μόνες λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή