ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Αναγνώστης: Με τη διαστρέβλωση δεν λύνονται τα προβλήματα...

imageΤο παρόν άρθρο-σχόλιο αναφέρεται στο άρθρο της κυρίας Ματαλλιωτάκη με τίτλο Πογκρόμ λοιπόν;;; Ποιο πογκρόμ;
 Με τη διαστρέβλωση δεν λύνονται τα προβλήματα...
Η κατάσταση της υγείας της μικρής Μυρτούς φαίνεται πως είναι κρίσιμη, αλλά τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα και όλα κρίνονται από τον οργανισμό της και από τους γιατρούς. Παρ' όλα αυτά η αρθρογράφος σπεύδει να προκαθορίσει το μέλλον της μικρής αναφέροντας πως ''...αν ζήσει χαμένο θα είναι...'' ζητώντας ''...δήλωση....συμπάθειας....'' από την Κουμουνδούρου! Με το ''πιασάρικο''1 αυτό θέμα καταπιάστηκε η αρθρογράφος προκειμένου να παραπλανήσει και να διαστρεβλώσει θέσεις, πατώντας σε άγνωστα για εκείνη χωράφια, για ένα σοβαρότατο θέμα, όπως η μετανάστευση.
Η αναφορά στην δολοφονία του Γρηγορόπουλου από την κρατική μηχανή που λέγεται αστυνομία, είναι και αυτή προϊόν εκμετάλλευσης για την αρθρογράφο, προκειμένου να περάσει το μήνυμα της :
οι της Κομμουνδούρου και οι σύντροφοί τους δεν βγήκαν στους δρόμους με αφορμή τον άγριο ξυλοδαρμό της Μυρτούς, άρα δεν ενδιαφέρθηκαν για την ''αναζήτηση του δικαίου...''. Κατά πως φαίνεται, η κυρία αυτή αδυνατεί να κατανοήσει την κοινωνική διάσταση της εγκληματικότητας από τη μία και τον ρόλο της κρατικής βίας από την άλλη καθώς και τη σύνδεσή τους. Φαίνεται πως η μνήμη της και η παρατηρητικότητά της δεν είναι αρκετή ώστε να διαπιστώσει πως η κρατική βία διαχρονικά γεννάει την βία, η εγκληματικότητα είναι κοινωνικό φαινόμενο και πως η κρατική μηχανή, ουτοπικά, θεωρεί πως μπορεί να την αντιμετωπίσει με νέους εκσυγχρονισμένους θεσμούς και με περισσότερο ''σωφρονισμό'', προς αναζήτηση του δικαίου. Το μόνο που πετυχαίνει η κρατική μηχανή με αυτήν την πολιτική αντιμετώπισης, είναι η αύξηση της εγκληματικότητας, ένα επίσης καλό προϊόν εμπορευματοποίησης και επενδύσεων (φυλακές, συστήματα ασφάλειας, δικαστικοί κ.ο.κ) αλλά και να αποπροσανατολίζει η άρχουσα οικονομικά τάξη τον λαό από τα πραγματικά του προβλήματα, όταν λαμβάνονται υπό την καθοδήγησή της βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα. Έτσι, η αρθρογράφος αδυνατεί να καταλάβει και να ερμηνεύσει παράλληλα την δράση των συνανθρώπων μας σε κάθε περίπτωση και βολεύεται σε συμπεράσματα όπως : ''Ποια αλήθεια η διαφορά τους ενός από το άλλο παιδί;;;; Μήπως επειδή το ένα παιδί δεν έχει μπαμπά τον τάδε και χρυσοχοεία στο Κολωνάκι;''
Προφανέστατα, η αρθρογράφος αναφέρεται στους αριστερούς και κομμουνιστές, στους αναρχικούς και στους αγωνιστές που υπερασπίζονται τους μετανάστες ως θύματα μιας εκμεταλλευτικής κοινωνίας και που δεν τους διαχωρίζουν βάση καταγωγής αλλά βάση κοινωνικής θέσης, κατηγορώντας τους πως ''...δεν έβγαλαν μια λέξη για κανένα από τα ειδεχθή εγκλήματα που έγιναν και γίνονται εις βάρος των Ελλήνων...'' . Το δαιμόνιο της αντικειμενικής δημοσιογραφίας δεν έχει πέσει ποτέ σε ανακοινώσεις και κείμενα αλλά και διαδηλώσεις που μιλάνε για τα ειδεχθή εγκλήματα εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας, αλλά και για τα εγκλήματα των κυβερνήσεων του ΝΑΤΟ και της ΕΕ που συμμετέχουν σε οικονομικά επεκτατικούς πολέμους δημιουργώντας μεταναστευτικά κύματα. Γι΄αυτά όμως είναι δύσκολο να μιλάει κανείς. Άλλωστε ο εγκληματίας μετανάστης μας λύνει όλα τα προβλήματα αν τον καταδικάσουμε, προσπερνώντας την ουσία και τη φύση του προβλήματος.
Το πιο εντυπωσιακό όμως, είναι εκεί που θέλει να καταλήξει η αρθρογράφος. Έντεχνα συνδέει τον Καρλ Μαρξ και τις παρατηρήσεις που έκανε για την μετανάστευση με την εναντίωση του (!!!!) στους μετανάστες, με σκοπό να εγκαλέσει τους υποστηριχτές του, που γνωρίζει πολύ καλά ποιοι είναι και προανέφερα παραπάνω, να χρησιμοποιήσουν την νοημοσύνη, σαν την δικιά της, για να διαπιστώσουν πως ο σύντροφος Μαρξ τα έγραφε αυτά πριν πολλά χρόνια! Υποθέτω πως οι θέσεις του Μαρξ έχουν αντληθεί από το διαδίκτυο, αν κρίνω γενικά από την προχειρότητα του άρθρου και την ευκολία μερικών δημοσιογράφων να αναζητούν πηγές, αλλά για κάποιο λόγο ο δημοσιογραφικός τους επαγγελματισμός να μην επιτρέπει να αναφερθούν σε αυτές.
Σκόπιμα λοιπόν αποκρύπτει πως ο Μαρξ καθόλου δεν εναντιωνόταν στους μετανάστες αλλά ερμήνευε την μετανάστευση ως διαδικασία φυσική στο καπιταλιστικό σύστημα. Αν κρίνουμε πως ο Μαρξ με το σύνθημα '' προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε'' ή '' οι προλετάριοι δεν έχουν πατρίδα'' έβλεπε στους παραγωγούς του πλούτου την δυνατότητα απελευθέρωσης ολόκληρης της κοινωνίας από το εκμεταλλευτικό σύστημα του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής . Άλλωστε ο Μαρξ δεν χρησιμοποιεί τον όρο λαθρομετανάστες (όρος εθνικιστικός που υιοθέτησαν και κάποιοι πρόθυμοι δημοσιογράφοι) , αλλά τον όρο εισαγωγή εργατών, ως φαινόμενο, που δεν έχει καμία σχέση με το νόημα που προσδίδουν οι εθνο-λάγνοι για τους μετανάστες αντλώντας σε αυτούς τα ρατσιστικά συναισθήματά τους . Όπως καταγράφει ένας συνεχιστής της θεωρίας του Μαρξ, οι γοργά αναπτυσσόμενες χώρες, έχοντας τεχνολογική υπεροχή, εκτόπισαν άλλες χώρες από την παγκόσμια αγορά, φτωχοποιόντας τους λαούς τους 2 . Το καλό επίπεδο της Δύσης αλλά και η ανάγκη της βιομηχανικής παραγωγής για εργατικά χέρια προσέλκυε εργάτες από όλο τον κόσμο που μέσα στην εξαθλίωσή τους αναζητούσαν καλύτερο επίπεδο διαβίωσης. Οι εργοδότες προκειμένου να βγάζουν περισσότερα κέρδη και να είναι ανταγωνιστικότεροι, προσπαθώντας να κερδίζουν μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά, ρίχνανε τα μεροκάματα(χαμηλός μισθός - μεγαλύτερη αρπαγή παραγόμενης υπεραξίας από τον εργάτη - μεγαλύτερα κέρδη) και κάνανε την εισαγωγή εργατών μια ακόμα εμπορική δραστηριότητα... Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η δημιουργία της πανίσχυρης Αμερικής, που οικοδομήθηκε κατά πλειοψηφία από εισαγόμενα εργατικά χέρια ή η περίπτωση της Γερμανίας μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι Έλληνες εργάτες ήταν παρόντες3. Αντιμετωπίζονταν ως λαθραίοι, αναγκάζονταν προκειμένου να προστατευτούν και να επιβιώσουν να οργανώνονται σε γκέτο, ενώ δεν έλειπαν και εγκληματικές ενέργειες. Από την άλλη, οι επεκτατικές πολιτικές των χωρών της Δύσης (ανάμεσα τους και η Ελλάδα μέσα από το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε.) στις πλούσιες σε πρώτες ύλες χώρες της Ανατολής και πρόσφατα της Βορείου Αφρικής, δημιουργήσαν προσφυγικά κύματα, θύματα πολέμων και στρατιωτικών επεμβάσεων. Αυτά είναι δύσκολα θέματα προς ανάλυση για την αρθρογράφο, γι΄αυτό και προτιμάει να βιάσει τα λεγόμενα του Μαρξ και να τους προσδώσει το νόημα που εκείνη θέλει.
Κινητήριος δύναμη λοιπόν της μετανάστευσης δεν είναι καμία άλλη παρά η φτώχεια, η εξαθλίωση που γιγαντώνει ο καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής για όλο και περισσότερους λαούς και που σήμερα βιώνουμε την κρίση του και στη χώρα μας. Η αρθρογράφος, βέβαια, άθελα της παραθέτοντας τα σημεία του Μαρξ, παραλείπει φαίνεται πως γίνεται κατανοητό , ακόμα και από αυτά τα παραποιημένα σημεία, πως ο Μαρξ ακριβώς την δράση του κεφαλαίου καθιστά υπεύθυνη4 για την ύπαρξη μετανάστευσης και όχι τους ίδιους τους μετανάστες (''....Είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο του κεφαλαίου.'') . Δυσκολεύεται η αρθρογράφος, να διαχωρίσει αυτές τις δύο έννοιες, μετανάστες - μετανάστευση, και πολύ επιπόλαια... ή μάλλον σκόπιμα, καταδικάζει τους μετανάστες για κάτι για το οποίο δεν ευθύνονται και μάλιστα παραθέτει και αποδεικτικά στοιχεία για να τα βλέπει η Κουμουνδούρου και οι Μαρξιστές!
Αναρωτιέμαι επίσης, αν ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως η μετανάστευση μπορεί να αντιμετωπιστεί με έναν τρόπο πολύ ''έξυπνο'' τρόπο όπως προτείνει παρακατώ : ''Κι αν τελικά τους θέλετε τόσο πολύ και τόσο κοντά σας, είναι απλό. Πάρτε τους στα σπίτια σας.'' Αλήθεια, αυτό λέγεται ώστε οι υπερασπιζόμενοι τους μετανάστες να βιώσουν το πρόβλημα μήπως αλλάξουν γνώμη και γίνουν.... μισάνθρωποι; Όλοι στην ίδια κοινωνία ζούμε αλλά είναι ορατό πως για ορισμένους υπάρχουν λύσεις ουσίας και για άλλους λύσεις ''πονάει χέρι....κόβει χέρι...''.
Παρακάτω η αρθρογράφος αναφέρει : '' Κανένα δικαίωμα κανενός δεν θίχτηκε με την νομιμότητα, αντίθετα οι άνθρωποι αυτοί θα έχουν ένα κρεβάτι κι ένα πιάτο φαΐ ως να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, κάτι που πολύ θα ήθελαν να το έχουν και οι εκατοντάδες άστεγοι Έλληνες.'' Φαίνεται πως ανήκει σε εκείνη την κατηγορία αντιλήψεων που χρησιμοποιούν την νομιμότητα καθώς τους βολεύει. Νόμιμη άρα και η ηθική η τακτική της κυβέρνησης να προσπαθεί να δώσει λύση στο θέμα της μετανάστευσης με την καλλιέργεια στην κοινωνία ρατσιστικών ιδεολογημάτων και φασιστικών νοοτροπιών. Τακτική που νομιμοποιεί τη δράση των πιο σάπιων κομματιών της κοινωνίας, των ναζιστών της ΧΑ που αποτελούν τους φύλακες της κυβερνητικής πολιτικής. Όμως και εδώ φαίνεται επίσης πως αδυνατεί να δει πως οι ΄΄εκατοντάδες άστεγοι ¨Ελληνες΄΄ πλήττονται επίσης από την ίδια κυβερνητική νομιμότητα, από την ίδια ακριβώς πολιτική. Αδυνατεί να δει πως η αγριότητα εναντίον των μεταναστών, που αρχίζει από τις πατρίδες τους, συνεχίζεται στις χώρες όπου αναγκάζονται να καταλήξουν, πως η βιαιότητα της κρατικής μηχανής αρχίζει από τους αδύναμους της κοινωνίας, συνεχίζεται στους ρομά και στους οργανωμένους τσιγγάνους . Ώσπου καταλήγει στα πιο οργανωμένα κομμάτια της που είναι οι εργαζόμενοι που απαιτούν και διεκδικούν κάνοντας το κεφάλαιο και τους πολιτικούς του εκφραστές να λαμβάνουν όλο και πιο άγρια μέτρα καταστολής, να διαμορφώνουν συνειδήσεις εμφυλιακές στα στρώματα των εργαζομένων και να δείχνουν με το δάχτυλο τους εχθρούς που δεν υπάρχουν.
Καταλήγει, μάλιστα, να βιάζει ακόμα και την λέξη πογκρόμ αφού αναριωτέται : ''Πογκρόμ λοιπόν;;; Ποιο πογκρόμ;'' Σάμπως δεν πρόκειται για μαζικό, βίαιο κυνηγητό ανθρώπων βάση καθαρά φυλετικών χαρακτηριστικών. Θεωρεί πως ''αυτοί θα έχουν ένα κρεβάτι κι ένα πιάτο φαΐ ως να επιστρέψουν στην πατρίδα τους '' λέγοντας μας για την πλεονεκτική θέση στην οποία βρίσκονται έναντι των ελλήνων πολιτών. Όμως για μια ακόμα φορά, το παιχνίδι του φυλετικού διαχωρισμού, της κρύβει τις πραγματικές αιτίες της εξαθλίωσης των ελλήνων και ξένων συνανθρώπων μας, που είναι η φτώχεια που προκαλεί η αναζήτηση του κεφαλαίου για μεγαλύτερα κέρδη, κάτω από τις πολιτικές διευκολύνσεις των κυβερνήσεων μας. Όχι αυτά είναι δύσκολα ζητήματα για νοήμονες.
Υ.Γ. Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο, δεν μπόρεσα να βρω πως προέκυψαν αυτές οι θέσεις που προσδίδει στον Μαρξ. Και ούτε πρόκειται, εφ΄ όσον ο Μαρξ έχει αναλύσει πολύ διεξοδικά την φύση του Κεφαλαίου και πως αυτό, συν τοις άλλοις, δημιουργεί μεταναστευτικά ρεύματα. Συνεχίζω να πιστεύω πως οι άνθρωποι που καταπιάστηκαν με αυτό το θέμα θεωρούν τον μετανάστη φορεά προβλημάτων και μόνο, και ενώ δεν καταδικάζουν τις αιτίες που προκαλούν το φαινόμενο της μετανάστευσης, αρκούνται με ευκολία να καταδικάσουν ανθρώπους που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση. Ψάχνοντας, διαπίστωσα πως αυτή η νοηματική σύνδεση που επιχειρούν να προσδώσουν στον Μαρξ και τους υποστηρικτές των επιστημονικών του θεωριών, ότι τάχα ήταν κατά των λαθρομεταναστών (!) προέρχεται από κύκλους εθνικιστικούς. Είναι φανερό ότι όπου σταματάνε τα επιχειρήματα, αρχίζει η διαστρέβλωση και οι γκαιμπελίστικες μέθοδοι5.
Ενδεικτικά τα παραπάνω σημεία του Μαρξ αναπαράγονται από τα λουλούδια του διαδικτύου όπως :
http://egersis2.blogspot.gr/2012/08/blog-post_8327.html με δείγματα σεβασμού στο γυναικείο φύλο http://egersis2.blogspot.gr/2012/08/blog-post_8946.html
Αναπαράγεται πάρα πολύ στο διαδίκτυο, αλλά πουθενά δεν έχω δει πηγή. Είναι μεγάλη ευκολία να αποσπάς κομμάτια, να τα διαστρεβλώνεις για να πετύχεις τον πολιτικό σου σκοπό.
''Νισάφι πια...''
  1. Άρθρο του Λένιν, «Ζα Πράντου», αρ. φυλ. 22, 29 Οκτωβρίου 1913, Άπαντα τομ. 24, σελ 90-93
    Αναφερόμενος στην πολιτική των άγγλων εργοδοτών να εισάγουν εργάτες από την Γερμανία με φθηνά μεροκάματα για να κάμψουν τις διεκδικήσεις των άγγλων εργατών που ζητούσαν βελτίωση των συνθηκών εργασίας. Σε καμία περίπτωση δεν εναντιώνεται στους μετανάστες, αλλά τους καλεί να ενωθούν με τους εργαζόμενους των χωρών που πάνε ώστε από κοινού και με αγώνες, μιας που ανήκουν στην ίδια κοινωνική τάξη, να αντιμετωπίσουν τον κοινό εχθρό, που τους θέλει μισθωτούς δούλους, ώστε να βελτιώσουν το επίπεδο ζωής τους.
''Αυτοί οι ίδιοι οι νεοεισαγόμενοι εργάτες, όντας τελείως αβοήθητοι σε μια ξένη χώρα, θα βυθιστούν σύντομα στο επίπεδο ενός παρία. Είναι ζήτημα τιμής για τους Γερμανούς εργάτες ν’ αποδείξουν στους εργάτες των υπολοίπων χωρών ότι κι αυτοί, όπως οι αδελφοί τους στη Γαλλία, στο Βέλγιο και στην Ελβετία, γνωρίζουν πώς να υπερασπιστούν τα κοινά συμφέροντα της τάξης τους και δεν θα γίνουν υποτακτικά όργανα του κεφαλαίου στον αγώνα του ενάντια στην εργατική τάξη.''
Θ.Κ.

21 σχόλια:

  1. Τόσος κόπος, τόσες αναλυσεις επί αναλυσεων αγαπητέ αναγνωστη και πάλι δεν καταλάβατε την ουσία αυτών που εννοούσα:
    Δεν είμαι κατά της μετανάστευσης αγαπητέ μου, είμαι κατά της παράνομης μετανάστευσης καθώς επίσης και όλων όσων την επιτρέπουν.
    Αυτό με δυο λόγια μια και τα πολλά λόγια συνήθως είναι φτώχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, κι όσο γι αυτο "παρ' όλα αυτά η αρθρογράφος σπεύδει να προκαθορίσει το μέλλον της μικρής αναφέροντας πως ''...αν ζήσει χαμένο θα είναι...'' εσεις πιστεύετε ότι η μικρή ακομα κι αν ζήσει βιολογικά στο εξής θα είναι "ζωντανή;"
    Λυπάμαι αλλά εγώ σαν γυναίκα και πάνω απ όλα σαν μάνα εχω εντελώς αντίθετη άποψη.
    Έχω όμως και μια απορία, την ίδια που έχει και η μάνα της Μυρτώς, και παρακαλώ αν εχετε την διάθεση να μου την λύσετε:
    Αν η 15χρονη ήταν κόρη σας τα ίδια θα γράφατε-πιστεύατε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικα εγω δεν καταλαβα...... Ποιος κανει φυλετικους διαχωρισμους? Οταν ολα τα κοματα μιλανε για τους καημενους λαθρομετανστες και ουδεις ποτε δεν εναφερθηκε σε καποιο Ελληνικο θυμα? Ποιος ειναι κατα της μεταναστευσης? Εμεις, ο λαος των μεταναστων? Σε καμια περιπτωση. Ειμαι κατα της παρανομης εισβολης κατα χιλιαδων, νεων ανδρων......Τι δουλεια εχουν ολοι αυτοι σε μια χωρα που πνεει τα λοισθια? Τι μελλον ονειρευονται εδω? Ας σταματησουμε την υποκρισια οτι ειμαστε φλανθρωποι και φιλευσπλαχοι και ας τρεξουμε να σωθουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο/Η ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΤΑΛΙΩΤΑΚΗ ΜΕ ΥΠΟΤΙΜΙΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ,ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΥΑΥΤΟΝ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΚΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΥΣ.ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΩΛΕΣ ΜΚΟ.ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΑΙΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ.
    ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ,ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΟΣ ΗΜΙΜΑΘΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απολλωνίς Αυγερινού14 Αυγούστου 2012 στις 3:25 μ.μ.

    Πού το είδατε γραμένο αγαπητέ αναγνώστη, ότι οι Έλληνες μετανάστες στην Αμερική και στην Γερμανία ήταν λαθραίοι;;;;;
    Οι Έλληνες μετανάστες στην Αμερική στη Γερμανία στην Αυστραλία, και όπου αλλού πήγανε ήταν νόμιμοι και με χαρτιά.
    Προφανώς δεν γνωρίζετε την ειδοποιό διαφορά μεταξύ "μετανάστευσης" και "παράνομης μετανάστευσης".
    Ποιά άλλη χώρα γνωρίζετε ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, η οποία να έχει ποσοστο αλλοδαπών (κατά το μεγαλύτερό τους μέρος παράνομων) το οποίο υπερβαίνει το 25%;;;
    ΚΑΜΜΙΑ!!!!!!!!!!!!
    Κι επειδή είσαστε πολύ φιλογογίζων (χαρακτηριστικό των σύγχρονων κουλτουριάρηδων), θα ήθελα να σας πω κάτι που προφανώς σας διαφεύγει.
    Όταν κάποιος είναι άρρωστος, ο γιατρός δεν αναλώνεται μόνο στο να βρει την αιτία, αλλά ασχολείται και θεραπεύει και το σύμπτωμα. Διότι αν αδιαφορήσει για το σύμπτωμα (π.χ. τον υψηλό πυρετό) στην αφοσίωσή του να βρει την αιτία, τότε ο ασθενής θα πεθάνει. Υπάρχουν μάλιστα αρρώστειες όπου η αιτία δεν έχει βρεθεί ακόμα, όπως στην περίπτωση του καρκίνου. Εκεί λοιπόν η ιατρική αφοσιώνεται αποκλειστικά στη θεραπεία των συμπτωμάτων.
    Έτσι λοιπόν και στη περίπτωση της αθρόας παράνομης μετανάστευσης στην Ελλάδα, είναι αναγκαίο να θεραπευθεί το σύμπτωμα (δηλαδή η εισβολή) πριν η Ελλάδα πεθάνει. Τα αίτια θα πρέπει να αναζητηθούν από κοινού από τη διεθνή κοινότητα. Δεν μπορεί (και να θέλει) η Ελλάδα, να θεραπεύσει μόνη της τις αμαρτίες όλου του πλανήτη.
    Και σίγουρα δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα αν πάψει να υπάρχει. Κάτι που τείνω να πιστεύω ότι όλοι οι θολοκουλτουριάρηδες εύχονται .

    Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι συμφωνώ με όλα τα παραπάνω σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απολλωνίς Αυγερινού14 Αυγούστου 2012 στις 3:32 μ.μ.

    Μπράβο στη Ρίκη Ματαλιωτάκη που αφιέρωσε χρόνο για να σας απαντήσει (εύστοχα πιστεύω) παρόλη την περιπαιχτική και προσβλητική αναφορά στο πρόσωπό της!

    Έχετε τρικυμία εν κρανίω αγαπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία Ρίκη Μαλλιωτάκη,
    δυστυχώς θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν ευθύνεται ο αναγνώστης όταν ο αρθρογράφος αποτυγχάνει να γίνει απόλυτα κατανοητός.

    Πρώτα απ'όλα, θα ήθελα να συγχαρώ τον αναγνώστη που τόλμησε μια σύντομη , αλλά τόσο κατανοητή και κατατοπιστική ανάλυση ως προς το μεταναστευτικό ζήτημα και να κρίνει ορθά την αποσπασματική αφομοίωση του πολυπαθούς Κ. Μαρξ από εσάς, κυρία Ρίκη.

    Επίσης, για λόγους ευγένειας και μόνο δε θα ήταν κακό να τον ευχαριστήσετε κιόλας που ασχολήθηκε με ένα άρθρο γραμμένο στο πόδι,ιδιαίτερα συναισθηματικά φορτισμένο. Κι επειδή δεν το κάνατε εσείς, θα το κάνω εγώ ως απλή αναγνώστρια του μπλόγκ.

    Αγαπητή κυρία Ρίκη, παραθέτετε μόλις μία φράση για τη λαθρομετάναστευση από τον Κ. Μαρξ, ενώ οι υπόλοιποι στίχοι αναφέρονται αποκλειστικά στο μετανάστη. Κάνετε λόγο για τη νομιμότητα σε άλλο ένα σημείο, αλλά φαίνεται κάπως ασύνδετο με το υπόλοιπο κείμενο και καθίσταται δυσνόητη η σύλληψή του νοήματος. Παρ' όλα αυτά, κρίνετε ότι θα πρέπει ο αναγνώστης να συμπεράνει ότι είστε κατά της λαθρομετανάστευσης αποκλειστικά. Ε, ομολογώ ότι αυτό απαιτεί μεγάλη φαντασία.

    Επιπρόσθετα σε αυτό, με το γενικό τίτλο του άρθρου σας "Πογκρόμ λοιπόν;;;Ποιο πογκρόμ;" και λίγο κριτική στην αδάκρυτη Αριστερά με μεροληπτική στάση προς τους αλλοδαπούς έναντι των Ελλήνων, με κάμποση ταύτιση εγκληματικότητας και (λαθρο)μετανάστευσης καταλήγετε στην υποτίμηση ενός φαινομένου , το οποίο τείνει να γενικευτεί σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας με τις βίαιες επιθέσεις εις βάρος μεταναστών, αλλά και ατόμων αριστερής ιδεολογίας.

    Ε, δεν αντιλέγω καλή η επίκληση στο συναίσθημα και ιδιαίτερα συμπαθής σε ποιητές, δημαγωγούς και σε άκριτο αναγνωστικό κοινό, αλλά καταλήγει συνήθως σε συμπεράσματα επισφαλή. Γι' αυτό, όταν καταπιανόμαστε με ευαίσθητα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα, η επίκληση στη λογική θεωρείται περισσότερο πρόσφορη για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

    Κι επειδή αγαπάτε τις ρητορικές ερωτήσεις, ξέρω ότι δε θα με παρεξηγήσετε. Το πρόβλημά σας είναι αν ένα παιδί σκοτωθεί από Έλληνα αστυνόμο ή από (λαθρο)μετανάστη; Αν το παιδί που κακοποιηθεί σεξουαλικά θα έχει ελληνική ή αλλοδαπή ιθάγένεια; 'Η η κακοποίηση/δολοφονία ενός παιδιού; Το πρόβλημα σας είναι ότι θα δοθεί στέγη και φαγητό σε αλλοδαπούς αντί σε Έλληνες άστεγους; Ή ότι σε αυτή τη χώρα τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα εξαθλιώνονται και οι φτωχοί πληθαίνουν; Δηλαδή ότι υπάρχουν άστεγοι;

    Ολοκληρώνοντας, αν δεν το έχετε καταλάβει ούτε εσείς η ίδια, κυρία Μαλλιωτάκη, θίγετε πολλά πολιτικά-κοινωνικά φλέγοντα ζητήματα για την ελληνική κοινωνία. Κι επειδή δεν είστε καθόλου αναλυτική ούτε κατατοπιστική στο άρθρο σας, αλλά αποσπασματική και "συναισθηματικά" φορτισμένη είναι πιστευτά λογικό να ζητούνται εξηγήσεις μέχρι και να παρερμηνεύονται οι θέσεις σας, αν πράγματι συμβαίνει αυτό.

    Προγκρόμ λοιπόν;;; Ποιο πογκρόμ; ΚΑΝΕΝΑ πογκρόμ από κανένα ιδιωτικό και δημόσιο φορέα! Καμία καταπάτηση του Διεθνούς Δικαίου!

    Υ.Γ. Βέβαια, αφήνω και ένα μικρό περιθώριο να μη γνωρίζετε τι σημαίνει πογκρόμ: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BF%CE%B3%CE%BA%CF%81%CF%8C%CE%BC

    Με σεβασμό,
    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυρία/κύριε Ανώνυμη/ανώνυμε,

    Έχουμε δύο άρθρα μπροστά μας.
    Είναι ξεκάθαρο ποιο είναι τεκμηριωμένο, ποιο επικαλείται τον ορθό λόγο, ποιο παραπέμπει σε πηγές, ποιο παραθέτει έλλογα επιχειρήματα, ακόμα κι αν επιθυμείτε να τα αντικρούσετε. Μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά.

    Κυρία Αυγερινού,

    η διάκριση του νόμιμου από τον παράνομο μετανάστη είναι γνωστή σε όλους -θέλω να πιστεύω- και το Διεθνές Δίκαιο έχει προβλέψει και για τις δύο περιπτώσεις με προσανατολισμό τη μη καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Οπότε, ως προς τι τα πογκρόμ από ακροδεξιές ομάδες και η υπόθαλψη εγκληματιών από το ίδιο το κράτος, αλλά και η ανοχή τους από ένα μέρος Ελλήνων πολιτών;

    Βέβαια, δεν ξέρω αν η διάκριση ανθρώπου από θηρίο και νοητικά υγειούς ατόμου από άτομα με έντονη ψυχοπαθογένεια είναι ακόμα τόσο προφανής;

    Στ'αλήθεια, είναι τόσο τραγικό να συγκρίνει κανείς ακόμα και σήμερα μετά από την τόσο σημαντική εξέλιξη επιστημών, όπως της Κοινωνιολογίας και της Εγκληματολογίας, κοινωνικά φαινόμενα ή συλλήβδην παραβατικές συμπεριφορές , ακόμα κι ανθρώπινες ζωές με ανίατες ασθένειες. Πόση απαιδευσία πλέον; Πόση θολότητα χωρίς καν κουλτούρα. Σώνει πια!

    Με σεβασμό,

    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το άρθρο σας μιλάει για πογκρόμ. Θα γνωρίζετε πολύ καλά ότι το πογκρόμ δεν έγινε σε ευκατάστατους Ευρωπαίους που αποφάσισαν να χτίσουν εξοχικό στην Ελλάδα. Άρα μιλάτε για την μετανάστευση (εσείς την αναφέρετε λαθραία - παράνομη) που στο μεγαλύτερο ποσοστό της αφορά την αναγκαστική μετακίνηση πληθυσμιακών ομάδων για τους λόγους που επεξήγησησα στο σχόλιο μου.

    Αν δε, ρίξετε μια προσεκτικότερη ματιά στους μετανάστες που βρίσκονται στην Ελλάδα και όχι μόνο, επιβεβαιώνεται ότι πρόκειται για πρόσφυγες και για οικονομικούς μετανάστες. Επειδή, η νομοθεσία καλύπτει, θεωρητικά, τους πρόσφυγες πολέμων (άμα εγκριθεί το άσυλο) και όχι τους οικονομικούς μετανάστες, δεν σημαίνει ότι και οι δύο κατηγορίες δεν είναι αποτέλεσμα των όσων γράφω στο σχόλιο μου (αν διαβάσατε προσεκτικά) που χρειάζονται ακριβώς την ίδια πολιτική αντιμετώπισης.

    Επίσης, ας έχουμε στο μυαλό μας ότι η Ελλάδα ως χώρα υποδοχής στην ΕΕ, λόγω γεωγραφικής θέσης, είναι υπεύθυνη για την χορήγηση ασύλου και αδειών. Αλλά η γραφειοκρατία ναι μεν διαλύει οικονομικά τους μετανάστες, με σημαντικά έσοδα για το κράτος, αναγκάζει δε πολλούς να ζουν στην ''παρανομία'' και να αδυνατούν να συνεχίσουν το ταξίδι προς τα μέρη που θέλουν ή να προσαρμοστούν εν τέλει. Με άλλα λόγια τους κρατά φυλακισμένους.

    Όμως εδώ, το πογκρόμ δεν αφορά μόνο τους παράνομα εισαχθέντες. Αν συνειδητοποιείτε την εποχή της βαρβαρότητας στην οποία οδεύουμε, το πογκρόμ συνδέεται ευθέως με τον εθνικισμό και τον ρατσισμό. Νομιμοποιεί φασίστες ώστε να δολοφονούν βάσει φυλής, εθνικότητας και κατά τα δικά τους ως εχθροί της φυσικής διαφορετικότητας, βάσει DNA και άλλων αντιεπιστημονικών μπουρδολογιών, αλλά και ως ανάχωμα στις διεκδικήσεις των εργαζομένων πανευρωπαϊκά και όχι μόνο, που ζητάνε βελτίωση του επιπέδου ζωής, όταν βλέπουν ότι αυτό είναι δυνατό περισσότερο από ποτέ.

    Παίζετε, λοιπόν, με τις λέξεις μετανάστευση – παράνομη μετανάστευση. Απορώ που είστε κατά όλων όσων την επιτρέπουν στη χώρα μας (παράνομη κατά το πως την βαφτίζετε) και δεν στρέφεστε κατά όσων (πολιτικών επιλογών και οικονομικών συνθηκών) την δημιουργούν. Αλλά ταυτόχρονα λέτε πως δεν είστε κατά της μετανάστευσης. Νομίζω λοιπόν, ότι μετανάστευση όπως την εννοείτε, περιλαμβάνει τον τουρισμό ή την εύρεση εργασίας σε άλλη χώρα με καλύτερες προϋποθέσεις και παράνομη μετανάστευση ο ξεριζωμός για λόγους που ανέφερα πολλές φορές (και δεν λέτε λέξη) ανθρώπων που ψάχνουν να επιβιώσουν. Άρα, δεν υπάρχει κανένα σημείο συννενόησης εδώ μεταξύ μας.

    Όσο για το τι θα έκανα αν ήταν δικό μου παιδί...;
    Θα φρόντιζα να είμαι κοντά του και να ΜΗΝ του υπενθυμίζω – ως γυναίκα, μητέρα, πατέρας, άντρας – ότι ''Παιδί μου, και να ζήσεις θα είσαι ''χαμένη'' '', ή ότι ''όλη η κοινωνία και η κυρία Ματαλλιωτάκη θα σε αντιμετωπίζει σαν μη ΄΄ζωντανή΄΄ ''. Επιπλέον, δεν θα έκανα την αναγωγή που κάνετε με ευκολία ότι τα ιδιαίτερα ατομικά χαρακτηριστικά του δράστη, δικαιολογούν ''υποψίες'' σε όσους του μοιάζουν στην καταγωγή, στην εθνικότητα, στο φύλο ή στην ηλικία. Δεν θα ήθελα το παιδί μου να πάρει τέτοιες αρχές, αλλά και τέτοιο παράλογο τρόπο σκέψης.

    Φυσικά, ευχαριστώ την κυρία Ματαλλιωτάκη που μου ''...αφιέρωσε χρόνο για να μου απαντήσει...'' αλλά καλύτερα να έκανε κάτι καλύτερο από το να σπαταλήσει χρόνο για μια απάντηση που αποφεύγει να αναφερθεί στις χυδαίες διαστρεβλώσεις της.
    Θ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο σας παντως που θα αντιμετωπιζατε "υποθετικα" παντα μια τετοια κατασταση "αν ηταν δικο σας παιδι" ΤΟΟΟΣΟ ΨΥΧΡΑΙΜΑ! Εγω ομολογω οτι δεν θα αντιδρουσα ετσι! Θα φροντιζα με ΟΛΟ μου το ειναι να τιμωρηθει ο θυτης και να μπει εκει που του αξιζει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ δηλ. στη φυλακη και ναμην ξαναβγει ΠΟΤΕ! Α, το τελευταιο πραγμα που θα με ενδιεφερε, θα ηταν να μην "θιξω" τους Πακιστανους.... Εγω βεβαια εχω παιδι κ δεν μπορω καν να το φανταστω... Να τις βρασω τις αρχες, αν η ζωη του κρεμαστει σε μια κλωστη επειδη ο θυτης δεν σεβαστηκε τη γυναικα (ετσι τις κακομεταχειριζονται κ στη χωρα του, αλλα εκει δεν μιλαει κανεις για ανθρωπινα δικαιωματα) κ δεν σεβαστηκε κ τη χωρα που του εδωσε ενα κομματι ψωμι... Αυτα κ επιτελους μιληστε με ανθρωπινη γλωσσα και οχι με αυτη τη ξυλινη που ολα τα βλεπει εκ του ασφαλους...

      Διαγραφή
  10. Y.Γ. Θα ήθελα σας ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη που σας άλλαξα επώνυμο, κυρία Ματαλλιωτάκη. Εύχομαι να μην σας ενόχλησε.

    Με σεβασμό,
    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά λόγια, πολύ θεωρία, κι ούτε λέξη για την ουσία...
    Και λυπάμαι που δεν μπορώ να λάβω στα σοβαρά όλες αυτές τις αερολογίες και ειδικά απο ανθρώπους που κρύβονται πίσω απο την ανωνυμία...
    Η Ελλάδα χάνεται και αλλοιώνεται αγαπητοί κι εσείς στον κόσμο σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Πάρτε κι αυτό αγαπητοί μου, από το ίδιο ιστολόγιο είναι αλλά μάλλον δεν το "είδατε"

    http://antipaloi.blogspot.com/2012/08/blog-post_8612.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάλλον μας δουλεύετε κυρία Ματαλλιωτάκη.

    Τι προσπαθείτε να αποδείξετε με αυτήν την παραπομπή; Διαβάσατε καθόλου τις ''αεολογίες'' όπως τις αποκαλείτε ή σας ενοχλεί που αντιτίθεμαι στην επιφανειακή κατά τη γνώμη μου, αντιμετώπιση των πραγμάτων από μέρους σας; Έχετε μια ευκολία να χαρακτηρίζετε φαίνεται. Έτσι, όμως, γαλουχηθήκαμε πολλά χρόνια, αφήνοντας την κρίση μας απ'έξω και κατά πως φαίνεται αρκετοί αδυνατούν να την χρησιμοποιήσουν. Ειδικά σήμερα σε τέτοιες εποχές καλό είναι να την χρησιμοποιείτε λίγο περισσότερο. Ειδάλλως, σας βλέπω σε μονοπάτια δύσκολα, σαν και αυτά που ταλαιπώρησαν τις προηγούμενες γενιές σε περιόδους οικονομικής κρίσης, όταν βλέπαν τον εχθρό στους εβραίους, στους τσιγγάνους, στους αγωνιστές και στους ανίσχυρους.

    Τι αποδεικνύει λοιπόν η παραπομπή; Ότι ημεδαποί και αλλοδαποί είναι κοντά κοντά στην διάπραξη εγκλημάτων. Δεν σας είναι ξεκάθαρο λοιπόν, ότι η εγκληματικότητα έχει κοινωνικές αιτίες; Δύσκολο να κατανοηθεί;

    Όσο για την ανωνυμία, είναι πολύ εύκολη δικαιολογία για να αποφύγετε να απαντήσετε. Δεν σας έβρισα άλλωστε, εκτός αν θεωρείτε την κριτική μου στην αντίληψή σας βρίσιμο και τότε μάλλον δεν έχετε μάθει να την δέχεστε και έστω να την αντικρούετε με λογικά επιχειρήματα.

    Αν είχατε το όνομά μου θα είχαν περισσότερη ή λιγότερη σημασία αυτά που γράφω;

    Αυτά τα λίγα.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κυρία Ρίκη βλέπω παραθέσετε στοιχεία από την ΕΛ.ΑΣ . Σας παραθέτω λοιπόν και εγώ την επιστημονική (κοινωνιολογική εγκληματολογική) ανάλυση του ΕΚΚΕ (κάντε ένα κόπο και δείτε τι είναι αυτό)υπογεγραμμένο από την καθηγήτρια μου κα Ιωάννα Τσίγκανου που τυγχάνει να έχει χρόνια εμπειρία στο χώρο της κοινωνικής έρευνας http://www.ekke.gr/files/kataxorhseis/1187.GIF
    Αν λοιπόν θέλετε προκειμένου να στηρίξετε τις απόψεις σας να δίνετε στοιχεία μην επιλέγετε τον προφανή και εύκολο δρόμο, εκτίθεστε η ίδια . Καλό θα είναι ή να παρουσιάζετε τα πράγματα ως καθαρά προσωπική σας ἀποψη, ή να κάνετε μια συνολική εκτίμηση του φαινομένου, αν θέλετε να δίνεται μια βάση σε όσα λέτε. ΑΝ ενδιαφέρεστε παραθέτω και το σχετικό πόνημα http://www2.ekke.gr/open_books/EKKE_BOOK_11.pdf
    Ελπίζω να το "δείτε". ""

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάλι αερολογείτε αγαπητέ μου...χαρακτηριστικό γνώρισμα των σύγχρονων κουλτουριάρηδων...δυστυχώς με αέρα δεν περνά η ζωή φίλε μου.
    Και για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του παραπάνω ανώνυμου, πάρτε ένα μπράβο κι από μένα που υποθετικά θα αντιμετωπίζατε τόσο ψύχραιμα μια τέτοια κατάσταση...αν κι απ' ότι κατάλαβα, υποθετικά και με θεωρίες αντιμετωπίζετε κάθε είδους κατάσταση...
    ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οκ. Διαφωνω κι εγω κάθετα με τα Πογκρόμ και τις στοχοποιησεις...... Τι γινεται όμως οταν λογω της παρανομης μεταναστευσης η εγκληματικότητα και η μορφη της εγκληματικοτητας εχουν αυξηθει κατακορυφα???????? Οταν κοματα, παραταξεις, ΜΚΟ, σωματεια, φορεις...... Ολοι αναφερονται για τα δικαιωματα του (λαθρο)μεταναστη και ουδεις απ αυτους δεν ειπε ποτε μια λεξη για τους Ελληνες γεροντες που βρισκουν μαρτυρικο θανατο απο Αλλοδαπους κακοποιους? Οταν κόρες Ελληνων βιαζονται?????? Οταν επιχειρηματιες χανουν τον κοπο τους και αναγκοζονται σε λουκετα? Δεν ακουσα ποτε μια λεξη απ το στομα τους υπερ των Ελληνων παρα βλεπω Ελληνες? να αβαναταρουν ολους αυτους και να στρεφονται κατα αδελφων.... Δεν ειναι αυτος ρατσισμος? Δεν ειναι φυλετικος διαχωρισμος? Αν δω ενα Ελληνακι να κινδυνευει και ενα αλλοδαπακι.....θα διαλεξω να σωσω το ομοαιμο μου..... Ρατσιστικο? Ποιο ρατσιστικο ειναι οι ομαδες που προαναφερα, οτι θα διαλεξουν το αλλοδαπακι και θα φτυσουν στο ομοαιμο..... Και Οχι, οι Ελληνες στην ομογενεια διεπρεψαν..... Δεν μπηκαν παρανομοι...Μπορει να μπηκαν ως καλεσμενοι και μες στον μηνα να βρηκαν εργασια και να νομιμοποιηθηκαν, αλλα κατα την εισοδο τους στην χωρα, οι αρχες ηξεραν ποιος μπαινει και που μενει...... Δεν ειναι ολες οι χωρες ξεφραγκο αμπελι.... Μια εχει αυτο το προνομιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη αδυναμία να γράφεις απλά και ξεκάθαρα τη άποψη σου παρά μπλέκεσαι σε γραμμές επί γραμμών ρητορίες που δε απαντούν ξεκάθαρα και απλώς κάνουν εντύπωση.
    - Το Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν -
    Το θέμα δε είναι ο εγκληματίας μετανάστης αλλά η ανοχή και το χειρότερο η υποστήριξη τους. Πιάσανε άπειρους λαθρομετανάστες να περνάνε σύνορα, πιάσανε δουλέμπορους που τους έφεραν αλλά δε έφτασαν στους εγκέφαλους αυτού του δουλεμπόριου - γιατί μη μου πείτε ότι είναι πολιτικοί πρόσφυγες όλοι τους...
    Η αβίαστη υποστήριξη των λαθρομεταναστών από τη αριστερά - είτε με κατεβατά ιδεολογιών, είτε με ΜΜΟ που υπήρχαν μόνο για τέτοιους λόγους εις βάρος των φορολογούμενων, είτε με ανοιχτή υποστήριξη είναι όχι μόνο συγκάλυψη του εγκλήματος αυτού που καταστρέφει τη ελληνική οικονομία αλλά και συμμετοχή. Απλά πράγματα και με λίγα λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ....- είτε με κατεβατά ιδεολογιών, είτε με ΜΜΟ
    (διόρθωση ΜΚΟ αντί για ΜΜΟ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://ixnos.blogspot.gr/2012/08/bc.html
    Παρ εκτός αν αμφισβητείς και το BBC

    ΑπάντησηΔιαγραφή