ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥ ΒΟΑΚ ΤΩΡΑ!!

Σύμφωνα με άρθρο στο enet.gr  σχετικά με τις επερχόμενες αποκρατικοποιήσεις και παραχωρήσεις σε ιδιώτες διαφόρων έργων και περιουσιακών στοιχείων, αναφέρεται για την Κρήτη:

“Με δημόσιους πόρους προβλέπεται να κατασκευαστούν οι δύο βασικοί οδικοί άξονες (ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ) στην Κρήτη, στη συνέχεια όμως θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες. Ο πρώτος θυμίζει «γεφύρι της Άρτας», αφού τα έργα έχουν ξεκινήσει το 1968 και ως σήμερα από τα 310 χλμ. έχουν ολοκληρωθεί μόλις 41. Σε άλλα 70 χλμ. έχουν γίνει κάποιες βελτιώσεις και εκπονούνται μελέτες για 135 χλμ. Ο ΝΟΑΚ, μήκους 82 χλμ, θα εξυπηρετεί τις νότιες ακτές των νομών Λασιθίου και Ηρακλείου. Έχουν ολοκληρωθεί 12,5 χλμ., ενώ υπό κατασκευή είναι άλλα 16,5 χλμ.”

boak Βλέπετε σε 5 γραμμές πως συνοψίζεται το χάλι του βασικού οδικού δικτύου της Κρήτης..Να συμπληρώσω εγώ ότι ο ΒΟΑΚ αυτή τη στιγμή ενώ ανήκει στο Ευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο Ε75, έχει χαρακτηριστεί ως ο πιο επικίνδυνος (εθνικός) δρόμος της Ευρώπης.

Όμως θα σταθώ και σ’ ένα άλλο σημείο του άρθρου: για ποιο λόγο να παραχωρηθεί ο ΒΟΑΚ και ο ΝΟΑΚ σε ιδιώτες ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ, αφού θα έχουν κατασκευαστεί με χρήματα των φορολογουμένων; Αν η κατασκευή γίνονταν από ιδιώτες (πράγμα που με βρίσκει αντίθετο, αφού τόσα χρόνια πληρώνουμε φόρους και τέλη κυκλοφορίας, για να γίνονται έργα, και όχι για να αγοράζουν βίλες μερικοί μερικοί), να προσπαθήσω να το καταλάβω… Αλλά αν κατασκευαστούν με δικά σας και δικά μου χρήματα, για ποιο λόγο να δοθούν σε ιδιώτες, οι οποίοι θα βάλουν διόδια; Για να τους συντηρούν μόνο; Τότε εμείς γιατί να πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας; Τα χρήματα από τα τέλη δεν πάνε για τη συντήρηση του οδικού δικτύου;

Όπως και να έχει το πράγμα, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.Ο υφιστάμενος ΒΟΑΚ εκτός από απαράδεκτος σαν χάραξη και διατομή, είναι και μη ασφαλής όσον αφορά τις  προσβάσεις στις γειτνιάζοντες σε αυτόν κατοικημένες περιοχές. Γι’ αυτό και έχει υψηλό αριθμό θανατηφόρων ατυχημάτων σε σχέση με τις υπόλοιπες εθνικές οδούς της χώρας. Και αν είναι να πληρώσουμε και κανένα ευρώ παραπάνω για να γλυτώσουμε τις ζωές μας και τον παιδιών μας, να το κάνουμε…Να το κάνουμε όμως αφού μας αποδείξουν ότι δε γίνεται διαφορετικά, και αφού εξασφαλίσουν χαμηλές τιμές διοδίων.. Α, και αφού μας πουν όλοι τους πως αγόρασαν βίλες με θέα και πισίνες στην ταράτσα…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου