ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Διακοπή κυκλοφορίας σε τμήμα Λ. Δημοκρατίας… Είναι ανάγκη να κλείσουν 3 από τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας;

image Βλέπω στην ιστοσελίδα του Δήμου Ηρακλείου το δελτίο τύπου, σύμφωνα με το οποίο “το Τμήμα Κυκλοφορίας του Δήμου Ηρακλείου ενημερώνει  τους  δημότες της πόλης μας ότι λόγω εργασιών υπογειοποίησης του δικτύου ΔΕΗ και ανακατασκευή της νησίδας και των πεζοδρομίων στην Λ. Δημοκρατίας, δόθηκε άδεια  για την διακοπή κυκλοφορίας στο ρεύμα της ανόδου και στην μια λωρίδα της καθόδου της παραπάνω οδού από  την οδό Χαρ. Τρικούπη έως την Λ. Γ. Παπανδρέου, από την Τετάρτη 6-10-2010 έως και την ολοκλήρωση των εργασιών.”
Μάλιστα, χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι “η   κυκλοφορία των οχημάτων, κατά το χρονικό διάστημα των εργασιών θα διεξάγεται στην μια λωρίδα καθόδου προς κέντρο” , ενώ “η κίνηση των οχημάτων από το κέντρο προς Λ. Κνωσού και Ε.Ο για Χανιά και Άγιο Νικόλαο θα διεξάγεται από...
την οδό Χαρ. Τρικούπη - Λ. Κνωσού και από την οδό ΓερωνυμάκηΕθνικής Αντιστάσεως – Λ. Κνωσού.”
Και ρωτώ: είναι ανάγκη να υπάρξει όλη αυτή η ταλαιπωρία για τους οδηγούς, προκειμένου να εκτελεστούν τα έργα; Είναι ανάγκη να καταλάβει ο εργολάβος τις 3 από τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας; Δεν υπάρχει άλλη λύση;
Απ’ ότι καταλαβαίνω από τον τίτλο του έργου, το οδόστρωμα δε θα πειραχτεί. Θα ανακατασκευαστούν μόνο τα πεζοδρόμια και η νησίδα. Αντί λοιπόν να υπάρξει κατάληψη των 3 από τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας του δρόμου προκειμένου να γίνουν οι εργασίες, θα μπορούσαν σε πρώτη φάση να κατασκευαστούν μόνο τα πεζοδρόμια, με κατάληψη της μίας λωρίδας ανά κατεύθυνση που είναι δίπλα στο πεζοδρόμιο, και η κυκλοφορία να διεξάγεται κανονικά και στα δύο ρεύματα , από τις λωρίδες που βρίσκονται δίπλα στη νησίδα. Στη συνέχεια, και όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες των πεζοδρομίων, και προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες στη νησίδα, θα έκλειναν οι δύο λωρίδες που βρίσκονται δίπλα στη νησίδα, και θα δίνονταν στην κυκλοφορία αυτές που είναι δίπλα στα πεζοδρόμια. Με τον τρόπο αυτό, ΚΑΘΟΛΟ  ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΘΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ Λ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.
Βέβαια αυτό συνεπάγεται ο εργολάβος να δουλέψει με μικρότερα μηχανήματα, και να υποστεί αυτός μεγαλύτερη ταλαιπωρία…Πράγμα όμως που θα έπρεπε να είχε λάβει υπόψη του, καθώς το έργο θα εκτελεστεί στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου, και όχι στο οροπέδιο της Νίδας!!!
Δεν είναι δυνατόν εγώ να σκέφτηκα αυτή τη λύση , και να μην την έχουν σκεφτεί στο Δήμο Ηρακλείου. Αν όντως δεν το έχουν σκεφτεί, τότε θα πρέπει και το τμήμα κυκλοφορίας του δήμου, αλλά και η δημοτική αρχή, να αντιμετωπίζουν με περισσότερη προσοχή και μελέτη τα κυκλοφοριακά θέματα, καθώς ήδη υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στο Ηράκλειο, και χωρίς τα έργα.
Αν όμως το σκέφτηκαν, και το απέρριψαν, για να μην ταλαιπωρηθεί ο εργολάβος, τότε τα πράγματα είναι πιο σοβαρά… Δεν είναι δυνατόν ο Δήμος Ηρακλείου, αντί την ταλαιπωρία του εργολάβου, να επιλέγει την ταλαιπωρία των οδηγών…
Ελπίζω κι εύχομαι να είναι το πρώτο, γιατί ακόμα και τώρα, αυτό μπορεί ν’ αλλάξει… Αν δεν αλλάξει όμως, μάλλον το δεύτερο θα συμβαίνει..

1 σχόλιο:

  1. Και αυτοί που παρκάρουν πάνω στα πεζοδρόμια της Λ. Δημοκρατίας (κλασικό το παράδειγμα του ιδιοκτήτη Mercedes E200 μπλε χρώματος που όχι μόνο σταθμεύει μονίμως πάνω στο πεζοδρόμιο έξω από την Γενική τράπεζα αλλά έχει ιδιωτικοποιήσει επιπλέον τον χώρο με παράνομα τοποθετημένα μικρά κάγκελα ώστε να απαγορεύει σε άλλον να πράττει αναλόγως. Η δημοτική αστυνομία κοιμάται τον ύπνο του δικαίου...) τώρα τι θα κάνουν; Αυτούς δεν τους σκέφτεται κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή